اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
این خبر واکنشهای موافق و مخالف زیادی را در بین شهروندان خرمشهری در پی داشته است در حالی که هنوز از آن شفاف سازی کامل نشده است . در این بین توویت محمد حسین آجرلو خبرنگار و مسول فضای مجازی خبرگزاری ایرنا خبر از چیز دیگری میدهد :
شوشان خرمشهر :  بگزارش خبرگزاری های مختلف در جلسه ی امروز رای اعتماد مجلس به ظریف وزیر امور خارجه ، عبدالله سامری نماینده خرمشهر زبان به اعتراض و به زعم خبرنگاران حاضر فحاشی و پرخاشگری نمود .
بلافاصله بعد از انتشار خبر و تصاویر در مجلس ، وی پاسخی صادر کرد و بیان کرد فقط اعتراض نموده است و رسانه ها را متهم به شانتاژ خبری کرد . در همین  چند ساعت پس از این اتفاق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حواشی زیادی پیرامون این واقعه منتشر کردند .

قطعا جای پرخاشگری و فحاشی در مجلس نیست و اینگونه رفتارها بجای حفظ منافع خرمشهر و ملت باعث دافعه خواهد شد. انتظار میرود مجلسیان در فضایی بدون تنش به مشکلات مردم رسیدگی کنند . صحبت کردن در جایگاه مخالف یا موافق وزرا برای چنین موقعیتهایی پیش بینی شده است درعین اینکه تحت هیچ شرایطی نباید از حقوق ملت و بخصوص مردم مظلوم خرمشهر گامی عقب نشینی کرد .
 اما اینکه واقعا سامری لب به این سخنان گشوده یا خیر هنوز در کشاکش رسانه ها و بیانیه های سامری در هاله ای از ابهام است .
گفتنی ست این خبر واکنشهای موافق و مخالف زیادی را در بین شهروندان خرمشهری در پی داشته است در حالی که هنوز از آن شفاف سازی کامل نشده است ولی حامیان دولت در خرمشهر و اصلاح طلبان هنوز واکنش رسمی نشان نداده اند.

در این بین توویت محمد حسین آجرلو خبرنگار و مسول فضای مجازی خبرگزاری ایرنا خبر از چیز دیگری میدهد :






سامری در واکنش به این سوال خبرنگار ایلنا که آیا نمایندگان حق استفاده از کلمات رکیک در صحن را دارند، گفت: بحث من اصلاً کلمات رکیک نبود بلکه تاکید کردم انسان باید شرافتمند باشد.

نماینده اصولگرای خرمشهر همچنین در واکنش به اینکه چند نفر از خبرنگاران و خبرنگار ایلنا استفاده از سه کلمه رکیک از سوی او را استماع کرده‌اند گفت: من هیچ کلمه رکیکی نگفتم و اگر اینگونه بوده به من بگویید.

به گزارش ایلنا، عبدالله سامری در جریان نشست علنی نوبت صبح مجلس که به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه اختصاص داشت حین صحبت‌های محمدجواد ظریف او را دروغگو خطاب کرد و با استفاده از کلمات رکیک به وزیر پیشنهادی امور خارجه دشنام داد./ایلنا





تحریریه شوشان خرمشهر ضمن تلاش برای برقرای ارتباط با مسول دفتر ایشان در خرمشهر هنوز موفق به انعکاس نظرات سامری در این موضوع نشده است .

در پایان متن پاسخ کامل سامری به این اتفاق را بنقل از کانال رسمی تلگرامی دفترش بخوانید :

توضیح حاج عبدالله سامری که در هنگام سخنان ظریف در مجلس
عبدالله سامری درباره خبر توهین و ناسزاگویی‌اش به ظریف گفت:



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار