اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری همایش بزرگداشت استاد حسن کتانباف، از فعالان عرصه موسیقی شوشتر، در این شهرستان خبر داد.

علی بهرامی با اعلام این خبر عنوان کرد: باتوجه به درگذشت آقای حسن کتانباف از پیشکسوتان عرصه موسیقی محلی و مقامی شوشتر و همچنین مداح اهل بیت که ابتدای سال جاری اتفاق افتاد، تصمیم گرفتیم باتوجه به خدماتی که وی در حوزه پژوهشی و جمع‎آوری مطالب درخصوص موسیقی 24 مقام شوشتر انجام داده است،‌ مراسمی را در قالب بزرگداشت برای این شخصیت برجسته فرهنگی شهرستان شوشتر برگزار کنیم.

وی گفت: بر همین اساس قرار است مراسم بزرگداشت این هنرمند از ساعت 21 جمعه شب ( 27 مرداد 96) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسوولان و مردم شهرستان شوشتر در تالار فرهنگ برگزار شود؛ ضمن این که بنا است در حاشیه این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان عرصه هنر و فرهنگ شوشتر هم تجلیل شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر درخصوص جزییات این مراسم افزود: قرار است در این برنامه کلیپی نیز از زندگی، آثار و صحبت‎های مرحوم کتانباف پخش شود.

به گزارش ایسنا، استاد حسن کتانباف از مداحان و خوانندگان موسیقی محلی شوشتر بود که در مسیر احیا و گسترش موسیقی محلی شوشتر تلاش‌های فرآوانی داشت. وی زحمات زیادی برای ثبت مقام‎های شوشتری کشید و آثاری از خود نیز برجای گذاشت. این هنرمند شوشتری سرانجام در روز 17 فروردین سال جاری دیده از جهان فروبست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار