اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
همایون یوسفی نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید در گفتگو با شوشان: نمایندگان خوزستان بر عهدی که با مردم خوزستان بسته اند پایبند می مانند / رویکرد دولت دوازدهم در راستای تولید و اشتغال است / مجلس در مجموع رای خوبی به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم داد / رویکرد نظام و دولت نسبت به خوزستان همواره رویکردی مثبت بوده است / هر فردی که به عنوان وزیر نیرو معرفی شود رای اعتماد یا عدم اعتماد به وی در راستای مطالبات مردم خواهد بود
به نظر می رسد انسجام و همفکری کابینه نسبت به دوره پیش بیش تر شده و امیدوارم با این اهتمام و انسجام در جهت حل مشکلات مردم گام موثری تری بردارد.
 


شوشان: همایون یوسفی نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید در گفت و گو با خبرگار شوشان درخصوص همدلی نمایندگان استان خوزستان در عدم رای اعتماد به بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو ، گفت: مسئله آب و حوزه وزارت نیرو دغدغه بیشتر نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان خوزستان بود و در همین راستا نمایندگان استان در جهت مطالبه به حق مردم خوزستان که بحث آب و حوزه برق بود، به طور منسجم و یک صدا اقدام کردند.

وی افزود:  با توجه به این که ما وظیفه داریم خواست و مطالبه مردم را منعکس و نمایندگی کنیم، درخصوص عدم انتخاب بیطرف، رای و نظر مردم خوزستان را در مجلس پیگیری کردیم.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی درخصوص گزینه بعدی وزارت نیرو عنوان کرد: ستار محمودی که به عنوان سرپرست وزارت نیرو منصوب شده، به طور موقت در این جایگاه قرار گرفته و رییس جمهور سه ماه وقت دارد تا وزیر جدید نیرو را به مجلس معرفی کند. هر وزیری هم که از سوی رییس جمهور معرفی شود، رای اعتماد یا عدم اعتماد به وی در راستای مطالبات به حق مردم در بحث آب، برق و... خواهد بود.

وی یادآور شد: نمایندگان خوزستان بر عهدی که با مردم خوزستان بسته اند در همه موضوعات از جمله آب پایبند هستند و امیدواریم با حمایت مردم بتوانیم بهترین تصمیمات را برای خوزستان بگیریم و خواست مردم را در عمل به اجرا در آوریم.

یوسفی درخصوص چشم انداز و ظرفیت های کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه جدید در حوزه اقتصادی تغییراتی داشته است که به نظر می رسد رویکرد دولت دوازدهم در راستای تولید و اشتغال بیش تر است. به نظر می رسد انسجام و همفکری کابینه نسبت به دوره پیش بیش تر شده و امیدوارم با این اهتمام و انسجام در جهت حل مشکلات مردم گام موثری تری بردارد.

وی با بیان این که رای اعتماد خوب نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت، خاطرنشان کرد: مجلس در مجموع رای خوبی به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم داد که این موضوع، مسئولیت دولت را بیش تر و سنگین تر می کند و امیدواریم در راستای پیشبرد اهداف اش گام های محکم و موثری بردارد.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در پاسخ به این پرسش که «آیا با وجود کابینه جدید مشکلات استان کمتر خواهد شد» بیان کرد: به طور کلی رویکرد نظام و دولت نسبت به خوزستان همواره رویکردی مثبت بوده است و کاهش مشکلات استان در کابینه جدید به نمایندگان خوزستان بستگی دارد و این که تا چه میزان از این موقعیت استفاده و مطالبات مردم را جدی تر پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان خوزستان درخصوص وضع قوانین مورد نیاز و پیگیری اعتبارات لازم گام های خوبی برداشتند به طوری که در یک سال گذشته اعتبارات خوبی از سوی دولت به خوزستان تخصیص یافت. از این پس استانداری و مدیران اجرایی استان هستند که باید برای اجرایی شدن این اعتبارات برنامه ریزی کنند و این قوانین و منابع مالی را به اجرا در آورند تا مردم تغییرات را در زندگی خود لمس کنند.

یوسفی افزود: ما نظارت خود را به عنوان نمایند مردم خواهیم داشت و در کنار آن، باید تیم استانداری در راستای اجرایی کردن تصمیمات در حوزه هایی مثل آب، برق و ریزگرد گام بردارند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی عنوان کرد: همه نمایندگان خوزستان به طور منسجم وظیفه خود را خدمت به مردم استان می دانند و امیدواریم با این انسجام در جهت خواست به حق مردم خوزستان و ایران گام برداریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار