اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
مهدی جمالی‌نژاد، سید کریم حسینی، محسن وطن‌خواه و علیرضا عالیپور، گزینه‌های نهایی منتخبان شورای پنجم برای تصدی مدیریت شهرداری کلانشهر اهواز هستند که بر اساس شاخص‌های برنامه‌محوری، فسادستیزی، روحیه انقلابی، کارآمدی و توان مدیریتی انتخاب شدند.
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر اهواز از نهایی شدن چهار نفر به عنوان گزینه‌های نهایی برای تصدی مدیریت شهرداری اهواز خبر داد. 
  
جاسم موسی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: پس از پایان مصاحبه‌ها و فرایند ارزیابی از 9 گزینه مطرح‌شده برای تصدی مدیریت شهرداری اهواز که البته یک گزینه روز گذشته از قرار گرفتن در این فرایند انصراف داد، چهار گزینه به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند. 
  
وی ادامه داد: بر این اساس آقایان مهدی جمالی‌نژاد، سید کمال حسینی، محسن وطن‌خواه و علیرضا عالیپور، گزینه‌های نهایی منتخبان شورای پنجم برای تصدی مدیریت شهرداری کلانشهر اهواز هستند که بر اساس شاخص‌های برنامه‌محوری، فسادستیزی، روحیه انقلابی، کارآمدی و توان مدیریتی انتخاب شدند. 
  
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر اهواز تصریح کرد: اکنون وارد بررسی‌های دقیق‌تر و نهایی در خصوص این چهار گزینه شدیم و از میان این چهار نفر با اتفاق آراء، شهردار اهواز را انتخاب می‌کنیم اما شهردار اهواز تا پیش از آغاز به کار شورای پنجم، تشکیل هیأت رئیسه این شورا و برگزاری مراسم تحلیف که در روز چهارشنبه (یکم شهریورماه) انجام می‌شود، معرفی نخواهد شد. 
  
موسی‌پور بیان کرد: انتخاب این چهار گزینه نهایی با حضور 13 منتخب شورای پنجم و با اتفاق نظر اعضاء انجام شد که امیدواریم بتوانیم همین گونه به گزینه نهایی برسیم و بهترین فرد را برای تصدی شهرداری اهواز انتخاب کنیم. 
  
وی در توضیح نسبت به برخی اظهارنظرها در خصوص مذاکرات شورای مرکزی جمنا با منتخبان عضو جمنا در شورای پنجم در مورد انتخاب یک گزینه خاص به عنوان شهردار گفت: به هر حال تشکیلات جمنا به عنوان یک تشکیلات انقلابی، اهداف و شاخص‌هایی را مدنظر دارد و تمام منتخبان جمنایی شورای پنجم نیز این روحیه انقلابی و شاخص‌ها را که در برنامه‌های تبلیغاتی انتخاباتی خود به مردم گفته بودند، مدنظر دارند اما باز هم می‌گوییم که این چهار گزینه با اتفاق نظر تمامی منتخبان انتخاب شدند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار