اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰



 صیادان متخلفی که با استفاده از شوکر در پارک ملی دز در حال صید ماهی بودند با محیط بانان این پارک درگیر شده و آنان را مصدوم کردند.

رئیس پارک ملی دز  در گفت و گو با ایرنا گفت:2 محیط بان پارک ملی دز حین گشت زنی در حوالی روستای حاجات با صیادان متخلفی که با استفاده از شوکر مشغول صید ماهی بودند مواجه شدند.

رضا قپانچی پور افزود:صیادان متخلف به تذکر محیط بانان پارک ملی دز توجه نکرده و با چوب و شیشه شکسته که در اختیار داشتند با محیط بانان درگیر شده و آنان را مصدوم کردند.

وی گفت:باقر غفوری و مهدی شلاگه محیط بانان پارک ملی دز از سوی صیادان متخلف از ناحیه ربات دست و دنده دچار آسیب شده و در بیمارستان دزفول تحت درمان قرار گرفته و حال عمومی آنها مساعد اعلام شده است.

رئیس پارک ملی دز با اشاره به اینکه 2 صیاد متخلف در این درگیری توسط محیط بانان دستگیر شدند گفت:2 صیاد متخلف با شوکر اقدام به صید حدود 200 قطعه ماهی کرده بودند که جریمه 100 میلیون ریالی در انتظار آنان است.

قپانچی پور اظهار کرد:صید با برق و سم از روش های ممنوعه در صید می باشد که باعث از بین رفتن آبزیان دیگر و بچه ماهی ها می شود .

وی ادامه داد:ماهی های صید شده و ابزار صید صیادان متخلف توقیف شده است و پرونده آنها بابت ضرب و شتم محیط بانان در دستگاه قضایی در دست پیگیری است.

برچسب ها: محیط بان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار