اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
'محمدعلی دوایی فر با رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.نشست اعضای شورای پنجم شهر دزفول با بررسی برنامه های سه نامزد تصدی پست شهرداری این شهر روز جمعه برگزار شد.

در این نشست محمدعلی دوایی فر ، محمودرضا شیرازی و حسن نبوتی سه نامزد تصدی پست شهرداری برنامه های خود را ارائه کردند.به گزارش ایرنا در پایان این نشست و پس از رای گیری مخفی اعضای شورای شهر دزفول ،‌محمدعلی دوایی فر با کسب ۹ رای به عنوان شهردار جدید دزفول انتخاب شد.

دوایی فر پس از انتخاب به عنوان شهردار دزفول در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عمل به وظایف قانونی و توجه به مطالبات مردم ، وظیفه متقابل اینجانب نسبت به اعتماد شورا و مردم است که در اولویت کاری قرار دارد.

وی افزود:با قرار گرفتن شهرداری دزفول در مسیر توسعه و عمران تلاش می شود به مطالبات مردم این شهر بیشتر توجه شود. شهردار جدید دزفول گفت: توجه به مسایل و مشکلات کارکنان شهرداری و شتاب بخشیدن به روند توسعه ، عمران و آبادانی رویکرد جدید شهرداری دزفول در این دوره خواهد بود.

معاونت دفتر فنی فرماندار دزفول ، رئیس اداره آب و فاضلاب دشت آزادگان ،شهردار بروجرد ، دزفول و خرمشهر و نیز قائم مقام و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از جمله سوابق کاری محمدعلی دوایی فر است.

پیش از این محمدرضا کرمی نژاد مسئولیت شهرداری دزفول را بر عهده داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار