اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
توضیح سید محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز در رابطه با علت انصراف جمالی نژاد / تکذیب مخالفت پنج نفر از اعضای شورای اهواز از یک قوم خاص با شهردار سابق اصفهان / فقط دو گزینه برای تصدی شهرداری اهواز مانده است / رای گیری برای شهردار اهواز از بین عالی پور و سیدکریم حسینی / دعوت به مناظره برای برطرف شدن شبهات
جمالی نژاد با اعضای شورای شهر اهواز شرط کرده بود جهت کار در شهرداری اهواز باید به وی اجازه داده شود پنج نفر از معاونین خود را همراه خود به اهواز بیاورد...
شوشان: سید محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز در رابطه با علت انصراف جمالی نژاد شهردارسابق اصفهان برای تصدی مدیریت شهری اهواز ، توضیحاتی داد.

به گزارش شوشان ، در این توضیحات آمده است:  در پاسخ به اظهارات برخی از رسانه ها ، اشخاص و جریان هایی که انصراف دکتر جمالی نژاد از شهرداری اهواز را متوجه عده ی خاصی می کنند و جهت تنویر افکار عمومی و تکذیب خبر مخالفت پنج نفر از قوم خاصی با آمدن جمالی نژاد به اهواز و بیان گوشه ای از واقعیات مطالبی را خدمت مردم عزیز اهواز عرض می کنم .

ضمن احترام به شخصيتى همچون دكتر جمالى نژاد و اعتقاد به توانمندى هاى ايشان به عنوان شهردارى كارآمد و موفق در اصفهان، دقیقا دوماه پیش بود که یکی از اعضای محترم شورا بدلیل آشنایی قدیمی با آقای جمالی نژاد با ایشان تماس گرفت و از ایشان جهت تصدی پست شهرداری اهواز دعوت کردند و از وی پاسخ خواست که متاسفانه دو ماه پاسخ  ایشان به تاخیر افتاد ، بخصوص این دو هفته اخیر که هر روز می گفت فردا پاسخ می دهم اما پاسخی به ما‌ نمی رسید.

سه هفته پیش ، از وی دعوت به حضور در اهواز شد و در مذاکرات پنج ساعته ای که داشتیم ، همه سیزده عضو از حضور وی استقبال کردند و قول حمایت از ایشان را دادند ، لیکن متاسفانه جمالی نژاد که قول داده در ظرف چهار روز نتیجه را اعلام کند ، پاسخ خویش را به  بیش از دوازده روز یعنی سه روز بعد از تحلیف اعلام کرد .

در این مدتی که اعضای شورای اهواز  منتظر پاسخ وی بودند جمالی نژاد به چند شهر کشور جهت تصدی مسئولیت شهرداری یکی از آن شهرها سفر کرده و با شوراهای آن ها مذاکره کر اما در جواب دوستان ما که دلیل تاخیر در اعلام نتیجه و تصمیم وی را می پرسیدند ، گفت که دارم اوضاع اهواز را بررسی و رصد می کنم ؛ در حالیکه مسئله اینگونه نبود و شاهد این مدعا نیز پیام امروز وی  در فضای مجازی به مردم اهواز بوده که قبول شهرداری یزد را به دلیل قرابت فرهنگی با اصفهان و انتخاب آن به عنوان شهری جهانی بوده است .

جمالی نژاد با اعضای شورای شهر اهواز شرط کرده بود جهت کار در شهرداری اهواز باید به وی اجازه داده شود پنج نفر از معاونین خود را همراه خود به اهواز بیاورد !

اعضای شورای اهواز در یک فرایند دقیق و علمی چندین نفر بومی و غیربومی را که دارای شاخص های لازم برای  شهردار شدن بودند را  جهت تصدی این پست دعوت به مصاحبه کردند و پس از چندین روز کار کارشناسی به چهار گزینه یعنی آقایان جمالی نژاد دکتر حسینی دکتر وطن خواهی و مهندس عالی پور رسیدند که دیروز صبح وطن خواه صبح روز جمعه انصراف خویش را به یکی از اعضای شورا اعلام کرد و امروز نیز جمالی نژاد بدلیل ذکر شده فوق، شهرداری یزد را بر اهواز ترجیح دادند واز آمدن به اهواز اعلام انصراف کردند .

پس از انصراف جمالی نژاد و وطن خواه، سید کریم حسینی و عالی پور باقی ماندند که اعضای شورا باید به یکی از این اشخاص جهت تصدی شهرداری اهواز برسند ، که هر دو نفر  دارای تجارب علمی و کاری ارزنده ای هستند و هر کدام در حد و انداره یک مدیر استانی میباشند.

 با وجود توانمندی موجود در هر چهارگزینه متاسفانه برخی از افراد فقط به آقای جمالی نژاد نظر داشتند و توانمندی موجود در دیگر گزینه ها بخصوص گزینه های بومی را نادیده می گرفتند و هر کسی که از گزینه های بومی حمایت می کرد را متهم به مخالفت با شهردار اصفهان می کردند .

آقای جمالی نژاد در اولین مصاحبه خود گفت که بنده در زمان جنگ سنی نداشتم و توفیق حضور در جبهه را نیافتم و همیشه آرزو داشتم در خوزستان که سرتاسر رنگ و بوی شهادت وایثار می دهد خدمت کنم و این تفکر ایشان حقیقتاً ما را خوشحال کرد لیکن مذاکرات با دیگر شهرها آن هم در زمانی که ما منتظر پاسخ ایشان بودیم و همچنین اعلام امروز ایشان در علت پذیرش شهرداری یزد ، ما و همه مردم اهواز را نسبت به ادعای قبلی وی کاملا مردد نمود .

با وجود اینکه بنده اعتقاد دارم ، شهر اهواز و شهرداری آن نیازمند افراد متخصص ، متعهد ، کار بلد و پاکدست میباشد ؛ اما ارزش و جایگاه مردم اهواز و جوانان متعهد و متخصص آن را بالاتر از آن می دانم که آن را دست مایه ی یک سری اهداف سیاسی ، حزبی ، قومی و خواسته های شخصی بعضی افراد بکنیم .

در خاتمه، قضاوت نسبت به این مطلب و مطالب غیر واقعی منتشر شده در فضای مجازی را به خوانندگان عزیز واگذاز میک نم و از نویسندگان محترم و دلسوز میخواهم قبل از نگاشتن مطلبی، ابتدا به صحت و سقم آن توجه نموده ، تا ضمن جلوگیری از تشویش افکار عمومی، خود نیز مبتلای به امر حق الناس نشوند. بنده به عنوان کسی که از جزییات مسائل باخبر هستم حاضرم با هر فردی در این خصوص مناظره کنم و به شبهات در این مورد پاسخ دهم .

اميد است كه همگى در زير سايه نظام جمهورى اسلامى و با وحدت، كارنامه موفقى درخدمت به مردم شريف اهوازداشته باشيم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار