شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
شوشان: جلسه توجیهی با کارگردانان بیست و نهمین جشنواره استانی خوزستان با حضور ناصر چنانی دبیر جشنواره برگزار شد.

به نقل از اخبار خوزستان در آخرین روزهای باقی مانده به برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جلسه ای با حضور ناصر چنانی  دبیر جشنواره ، آرش سهرابی سیاست گذاری و مسئول دبیرخانه ، علی بنائیان دبیر اجرایی و 9 کارگردان واجد شرکت در جشنواره برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی بنائیان در خصوص نظم گروه های شرکت کننده و همچنین همکاری همه هنرمندان را در جهت هر چه بهتر برگزاری جشنواره خواستار شد.

همچنین آرش سهرابی با تاکید بر نظم و همکاری گروه های شرکت کننده به مسئله کارگاه های آموزشی پرداخت که بجاست تا هنرمندان برای شرکت در این کارگاه های اموزش تئاتر که با برنامه ریزی و اعتبارات از پیش تعیین شده برگزار می گردند را بسیار حائز اهمیت دانسته و همچنین کارگردانان و سرپرستان گروه ها شرکت در کارگاه ها را در برنامه گروه خود قرار دهند تا با استقبال خوبی مواجه گردند. همچنین با توجه به محدودیتی در مورد مکان های اجرایی هر ساله در اختیار ستاد برگزاری جشنواره قرار میگیرد و شامل سالن اصلی تالار آفتاب، پلاتو لاریان و تالار آیینه می باشند با تمام محدوده هایشان بجاست تا کارگردانان نهایت همکاری را داشته باشند. 

در ادامه ناصر چنانی دبیر جشنواره به مکان افتتاحیه جشنواره اشاره کرد: افتتاحیه  با غبارروبی از مزار شهدای مدافع حرم آغاز می شود و بایستی هنرمندان ما به چنین اتفاقات مهم و اثر گذاری در جامعه چشم داشتی داشته باشد. 

وی گفت: ورود گروه ها را در بزرگترین رویداد فرهنگی هنری تئاتر استان را ارج می نهیم، حضور در این جشنواره آرزوی بسیاری از هنرمندان است چرا که این جشنواره دریچه ای ست برای ورود به عرصه های بالاتر چه کشوری و فراتر از آن. در این جشنواره به لحاظ سنی تیپ جوانی حضور پیدا کرده و این اتفاق مبارکی ست  و برای ما جای بس خوشحالی دارد چرا که اینها آینده سازان تئاتر این استان اند و چه خوب که در این رویداد بزرگ شرکت داشته باشند. لازم میدانم از تمام همکاران در بخش اجرایی جشنواره  بسیار تقدیر و تشکر میکنم که با صبر و حوصله به مشکلات رسیدگی کرده و بسیاری از موانع پیش رو را برطرف کردند. آنچه که در این جشنواره بسیار حائز اهمیت است همکاری تمام هنرمندان در جهت بهتر اجرا شدن این جشنواره می باشد.با درک همه شرایط موجود و همچنین شناختی که در خصوص امکانات فنی و سالن های موجود در استان دارید با صبر و خویشتن داری بیشتر و نیز همکاری هنرمندانه شما را خواستاریم تا بار دیگر یکی از بزرگترین رویدادها را پشت گذاریم.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار