شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
دزفول - ایرنا - امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول گفت: این شهرستان با 480 هزار نفر جمعیت یکهزار و 450مسجد کم دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان تعداد مساجد دزفول را 290 مسجد قابل استفاده اعلام کرد و اظهار داشت: طبق بررسی بعمل آمده به ازاء هر یک هزار و 655 نفر جمعیت ساکن در شهرستان دزفول تنها یک مسجد وجود دارد.
وی کمبود مسجد در مناطق روستایی شهرستان دزفول را بیشتر عنوان کرد و گفت:مناطق روستایی این شهرستان از کمبود مسجد بیشتر رنج می برند.
حجت الاسلام بیگدلی افزود:با توجه به شبه افکنی دشمن ، تامین زیر ساخت های فرهنگی و مذهبی به ویژه مساجد در این شهرستان ضروری است.
امام جمعه دزفول و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نیز از مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی مذهبی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نام برد و گفت:کانون های فرهنگی مساجد و جلسات قرآن نقش مهمی در تربیت جوانان دارند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی افزود:اگر از ظرفیت های مساجد به درستی استفاده شود افرادی چون شهید ' حججی ' تقدیم جامعه شده و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.
وی خواستار برنامه ریزی برای بهره گیری مناسب از ظرفیت های مساجد شهرستان دزفول شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار