شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹


جلسه توجهی با کارگردانان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور ناصر چنانی دبیر جشنواره برگذار شد.

در آخرین روزهای باقی مانده به برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جلسه‌ای با حضور ناصر چنانی، دبیر جشنواره، آرش سهرابی، سیاست‌گذار و مسئول دبیرخانه، علی بنائیان، دبیر اجرایی، و کارگردانان واجد شرکت در جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از منطقه خوزستان، در این جلسه ناصر چنانی، دبیر جشنواره، به مکان افتتاحیه جشنواره اشاره کرد و گفت: افتتاحیه با غبارروبی از مزار شهدای حرم آغاز می‌شود و بایستی هنرمندان ما به چنین اتفاقات مهم و اثرگذاری در جامعه نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: حضور در این جشنواره آرزوی بسیاری از هنرمندان است چراکه این جشنواره دریچه‌ای ست برای ورود به عرصه‌های بالاتر کشوری و فراتر از آن.

چنانی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به لحاظ سنی تیپ جوان حضور پیدا کرده و این اتفاق مبارکی است و برای ما جای بس خوشحالی دارد چراکه این‌ها آینده‌سازان تئاتر این استانند و چه خوب که در این رویداد بزرگ شرکت داشته باشند.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اظهار کرد: لازم می‌دانم از تمام همکاران در بخش اجرایی جشنواره بسیار تقدیر و تشکر کنم که با صبر و حوصله به مشکلات رسیدگی کرده و بسیاری از موانع پیش رو را برطرف کردند.

وی تصریح کرد: آن چه که در این جشنواره بسیار حایز اهمیت است همکاری تمام هنرمندان در جهت بهتر اجرا شدن این جشنواره است. با درک همه شرایط موجود و همچنین شناختی که در خصوص امکانات فنی و سالن‌های موجود در استان دارید با صبر و خویشتن‌داری بیشتر و نیز همکاری هنرمندانه شما را خواستاریم تا بار دیگر یکی از بزرگترین رویدادها را پشت بگذاریم.

همچنین علی بنائیان، دبیر اجرایی، نظم گروه‌های شرکت کننده و همکاری همه هنرمندان را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره خواستار شد.

آرش سهرابی،سیاست‌گذار و مسئول دبیرخانه، نیز با تاکید بر نظم و همکاری گروه‌های شرکت کننده به مساله بسیار مهم کارگاه‌های آموزشی پرداخت و گفت: به جاست تا هنرمندان شرکت در کارگاه‌های آموزش تئاتر را که با برنامه‌ریزی و اعتبارات از پیش تعیین شده برگزار می‌شوند مهم بدانند.

وی ادامه داد: کارگردانان و سرپرست گروه‌های نمایشی شرکت در کارگاه‌ها را در برنامه خود قرار دهند. همچنین با توجه به وجود محدودیت در مورد مکان‌های اجرا شامل سالن اصلی تالار آفتاب، پلاتو لاریان و تالار آیینه به جاست تا کارگردانان نهایت همکاری را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار