شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
به مناسبت هفته دولت / بهره برداری از 10 مجتمع خدماتی رفاهی در خوزستان / معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان: افتتاح مجتمع های رفاهی با هدف تولید اشتغال و ارائه خدمات رفاهی بیش تر به شهروندان خوزستانی کلنگ زنی شده اند / مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان: در دولت دوازدهم معادل با کل دوران انقلاب اسلامی مجتمع خدمات رفاهی در خوزستان افتتاح شده است.
مصدقی: سرمایه گذاران می توانند کمک کنند تا شاهد راه اندازی این مجتمع ها با بهترین کیفیت ممکن باشیم و امیدواریم با فراخوان برای جذب سرمایه گذار...
شوشان: قدرت الله دهقان در مراسم افتتاح 10 مجتمع خدمات رفاهی در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: این 10 مجتمع رفاهی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان با هدف تولید اشتغال و ارائه خدمات رفاهی بیش تر به شهروندان خوزستانی کلنگ زنی شده اند و امیدواریم به زودی شاهد خدمات دهی این مجمتعات به  مردم باشیم.

وی افزود: ورودی هر شهر، آن شهر را نمایندگی می کند بنابراین به گونه این مجتمعات رفاهی را بسازیم که بخشی از فرهنگ و صنایع دستی و جوانب دیگر زندگی مردم را نمایندگی کند.



معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: باید در طراحی به گونه ای عمل کنیم که جذبه این مجتمع های رفاهی باعث جذب مسافران بین راهی شود و در سال های آینده با فضا و افراد سازگاری داشته باشد.

همچنین مسعود مصدقی با بیان این که طول راه های استان 14 هزار کیلومتر و تردد سالانه در آن ها 120 میلیون بار است، اظهار کرد: طول زیاد راه، تردد بالای سالانه در شبکه راه های شهری و همچنین وجود مزیت های گردشگری و مرزهای زمینی با کشور عراق، نیاز به ارتقا امینی را در راه های استان افزایش داده است.

وی تصریح کرد: در دولت دوازدهم معادل با کل دوران انقلاب اسلامی مجتمع خدمات رفاهی در خوزستان افتتاح شده است. تا پیش از دولت دوازدهم به ازای هر 430 کیلومتر در شبکه راه ها یک مجتمع خدماتی وجود داشت ولی این رقم امروز به یک مجتمع به ازای هر 200 کیلومتر رسیده است.


مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان تعداد کل مجمتع های خدماتی رفاهی سراسر استان را 33 عدد برشمرد و گفت: با افتتاح ده مجتمع خدماتی رفاهی خدماتی کنونی، 43 مجتمع خدماتی در شبکه راه ها خواهیم داشت و در کنار استانی مثل اصفهان که رتبه نخست را دارد قرار می گیریم.

وی با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران بخش خصوصی در راه اندازی این مجتمع های خدماتی رفاهی عنوان کرد: سرمایه گذاران می توانند کمک کنند تا شاهد راه اندازی این مجتمع ها با بهترین کیفیت ممکن باشیم و امیدواریم با فراخوان برای جذب سرمایه گذار، شاهد افزایش تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در استان باشیم.

مصدقی درخصوص اهداف افتتاح این مجتمع های خدماتی رفاهی اذعان داشت: احداث این ده مجتمع که سرمایه ای بالغ بر 18 میلیارد تومان صرف آن شده، اشتغال 115 نفر را فراهم می کند. ایجاد اشتغال و ارائه خدمات به شکل تمرکز در شبکه راه ها و ارتقای ایمنی و عبور و مرور از جمله نتایج افتتاح این مجتمع ها خواهد بود.



















نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار