اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
آبادان _ شوشان ؛ رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت :پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای خرمشهر-اهواز با زیربنای 400متر مربعی افتتاح شد.
شوشان آبادان ؛ دکتر علیرضا آموزنده امروز (8 شهریورماه) در حاشیه آیین افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای خرمشهر-اهواز در جمع خبرنگاران،عنوان کرد: پرسنل فوریت‌های پزشکی در جاده خرمشهر-اهواز، 14 سال فعالیت خود را در کانکس پیگیری می‌کردند.

وی افزود: بعد از پیگیری‎‌های صورت گرفته توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان، نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه خرمشهر، احداث این پایگاه آغاز شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به زیربنای 400 متر مربعی این پایگاه، اظهار داشت: از مجموع این زیربنا مقدار 250متر مربع زیربنای مفید پایگاه فوریت‌ها شده است.

آموزنده اعتبار احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای خرمشهر-اهواز را 6 میلیارد ریال خواند و افزود : هزینه‌های انجام شده  در این طرح شامل تجهیز، آمبولانس و ساخت پایگاه می باشد.

وی از تعداد 6 تکنیسین فوریت های پزشکی و یک آمبولانس در هر شیفت کاری در این پایگاه خبر داد و گفت : به هر تقدیر جاده خرمشهر-آبادان به دلیل تردد زوار اربعین و راهیان نور از جاده‌های استراتژیک و مهم به شمار می‌رود و احداث چنین پایگاهی در آن الزامی بود.


انتهای پیام/.

***
***خبرنگار*** نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار