شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی خوزستان گفت: از شهریور ۹۵،تا شهریور ماه سال جاری ۵۳۴اردوی جهادی در مناطق محروم و حاشیه ای شهرهای استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فارس از اهواز سروان میثم فردایی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از مأموریت های بسیج سازندگی خوزستان محرومیت زدایی و توجه به اقشار محروم و نیازمند استان از طریق برگزاری اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه با تلاش خستگی ناپذیر جهادگران خوزستانی از شهریور ۹۵تا شهریور امسال ۵۳۴اردوی جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرهای استان برگزار شد، اظهار کرد: ۵۳۴ پروژه عمرانی در مقیاس خرد و به صورت زودبازده در قالب اردوهای جهادی احداث،مرمت و تکمیل شد.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی خوزستان گفت: از این ۵۳۴ پروژه، ۳۴۷مورد احداث ،تکمیل و تعمیر خانه نیازمندان و ۹۵،پروژه احداث،تعمیر و تکمیل مساجد و حسینیه ها بود.

فردایی پور ادامه داد: همچنین ۹۲پروژه نیز احداث، تعمیر، مرمت و تکمیل مدارس واقع در مناطق محروم بوده است.

وی با اشاره به رویکردهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی ، گفت: گروه های جهادی در حوزه های مختلف در مناطق محروم از جمله تعمیر و تکمیل مساجد، احداث و مرمت منازل نیازمندان ، تعمیر و مرمت مدارس فعالیت می کنند.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اضافه کرد: این گروه ها در فصول گرم سال به منظور اجرای عملیات و فعالیت های عمرانی و تعمیر،بازسازی و تکمیل منازل مسکونی ،مساجد و مدارس مناطق محروم به شمال استان اعزام می شوند.

فردایی پور بیان کرد: در تابستان امسال ۳هزار و ۲۰۰ نفر جهادگر در قالب ۱۱۳گروه جهادی از اقشار مختلف مردمی، دانشجویی، دانش آموزی، مساجد و محلات به اردوهای جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرهای استان اعزام شدند.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی خوزستان  در پایان متذکر شد:  تاکنون ۳۵۲ گروه جهادی در سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (ع)خوزستان ثبت و برای آنها شناسنامه فعالیت جهادی تشکیل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار