اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک کارگر چینی از کارکنان حفاری چاه نفت در مسجد سلیمان از ظهر شنبه هفته جاری در کوهستان های مسجد سلیمان مفقود شده است.

صادق سلامت معاون امداد و نجات هلال احمر خبر داد: این کارگر چینی 45 ساله به نام 'چنگ چانگ چون' پس از تمام شدن کار خود تصمیم گرفت بدون همراهی با سایر همکاران خود و پیاده از محل کار به سمت استراحتگاه خود حرکت کند که در آخرین تماس تلفنی که شنبه ساعت یک ظهر با همکار خود داشت اعلام کرد که در کوهستان مسیر خود را گم کرده است.

وی گفت: از شامگاه شنبه جست وجو برای یافتن این کارگر چینی در کوهستان های مسجد سلیمان آغاز شده و یک بالگرد و سگ های زنده یاب به محل اعزام شده اند اما هنوز این فرد یافت نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تداوم جست و جو برای یافتن کارگر گمشده در منطقه تل بزان شهرستان مسجدسلیمان به صورت هوایی و زمینی خبر داد.

سلامت، بابیان اینکه چانگ چون در یک کمپانی چینی پیمانکار دکل های حفاری در مسجد سلیمان مشغول کار است، افزود: با توجه به گستردگی و وسعت منطقه و کوهستان های سخت گذر، از بالگرد و سگ زنده یاب برای یافتن این فرد استفاده می شود که هنوز پیدا نشده است.

مسجدسلیمان درشمال شرقی استان خوزستان ودر125کیلومتری اهواز واقع است. این شهرستان از شمال به لالی و دزفول، از شرق به استان چهارمحال وبختیاری و ایذه و از جنوب به رامهرمز و از غرب به شوشتر محدود می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار