اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
پاپی زاده رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان : گزینه های وزارت نیرو در حد گمانه زنی است / خوزستان صدمات جدی از انتقال آب دیده است / بزرگ ترین بحران آینده کشور بحران زیست محیطی و بحران آب است
پاپی زاده درخصوص انتخاب دو گزینه تابش و اردکانیان که از حمایت حبیب الله بیطرف وزیر اسبق نیرو برخوردار هستند، بیان کرد: گمانه زنی های زیادی درخصوص وزیر آینده نیرو شده ...
 

شوشان: رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان درخصوص وزیر آینده نیرو و گماه زنی ها برای تصدی "اردکانیان" و" تابش " در این پست کلیدی اظهار کرد: به اعتقاد مجمع نمایندگان خوزستان و بنا بر گفته سازمان ملل در بحث انتقال آب که یکی از زیان های اساسی برای کشور است و سیاست های نادرست در حوزه مدیریت آب در سه دهه گذشته دلیل آن است، خوزستان نخستین استانی است که صدمات جدی از این موضوع می بیند. بنابراین جلسات مکرری با اعضای هیات دولت در رابطه با شاخصه های وزیر آینده نیرو داشته ایم و تاکنون انتخاب اردکانیان به عنوان وزیر نیرو تنها در حد گمانه زنی است.

وی تصریح کرد: بزرگ ترین بحران آینده کشور بحران زیست محیطی مبتنی بر چالش ها و کمبود آب است و بحران دریاچه ارومیه ، تالاب ها و رودخانه های خوزستان از این دست است. در شرایطی هستیم که نمی توانیم با آزمون و خطا وقت را از دست بدهیم و کشور را وارد یک مرحله بی بازگشت کنیم. اکنون کشاورزی کشور در معرض تهدید قرار گرفته و به دلیل کاهش پتانسلی آب، در بسیاری مناطق که می توانستیم با منابع آب موجود همان منطقه به کشت بپردازیم، به علت سیاست های نادرست از دست داده ایم و کشور در وضعیت بغرنجی قرار گرفته است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این که مدیران حوزه آب تاکنون با تصمیمات نادرست خود لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد کرده اند، عنوان کرد: برخی گزینه هایی که برای وزارت نیرو مطرح شده اند از جمله سیاستگذران انتقال آب هستند. مجمع نمایندگان خوزستان با قدرت و به اتفاق نمایندگان استان های همسو در حال پیگیری این موضوع است و در برابر انتصاب چنین مدیرانی بر تصمیم خود استوار است.

وی ادامه داد: دولت نباید دوباره ریسک کند و کشور و منابع آبی کشور را به افرادی بسپارد که امتحان خودشان را پس داده اند و با مدیریت نادرست خود ، کشور را به سمت بحران سوق داه اند . 
پاپی زاده درخصوص انتخاب دو گزینه تابش و اردکانیان که از حمایت حبیب الله بیطرف  وزیر اسبق نیرو برخوردار هستند، بیان کرد: گمانه زنی های زیادی درخصوص وزیر آینده نیرو شده ولی تاکنون هیچ گزینه ای نهایی نشده است. مجمع نمایندگان در این خصوص در حال رایزنی است و دغدغه های مردم خوزستان را به دولت منتقل می کند و با جدیت این بحث را دنبال می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار