اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران:
آبادان - شوشان ؛ رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ، گفت : در حال حاضر روادید در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران صادر و اتباع خارجی می توانند بر اساس ویزای صادره از یک تا سه ماه در ایران اقامت داشته باشند.
شوشان آبادان ؛ احمد اصغری قاجار در آیین دومین همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری که به مناسبت هفته جهانگردی در سالن اجلاس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد عنوان کرد : پیش از این در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران ویزا به سختی صادر می شد اما اکنون به لطف دکتر قشقاوی روادید در این فرودگاه  صادر و  اتباع خارجی می توانند بر اساس ویزای صادره از یک تا سه ماه در ایران اقامت داشته باشند.

وی افزود : در فرودگاه 8 استان کشور نیز روادید بصورت الکترونیکی صادر می شود که این نیز توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی اتاق بازرگانی ایران را بزرگترین پارلمان بخش خصوصی دانست و اظهار داشت : پس از پشت سر گذاشتن تحریم ها امروز هیات های اقتصادی یکصد نفره در راس آنها رییس جمهور و وزرا وارد کشورمان می شوند که این نشان از اقتدار کشور ماست.

اصغری با اشاره به اینکه هفته گذشته در نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در کیف اوکراین حضور داشته است ، افزود : در این نمایشگاه شاهد غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بودم که سفیر ایران عنوان کرد از مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند برای حضور در این نمایشگاه درخواست کرده است .

وی ادامه داد : در این نمایشگاه آقای میرموسوی حضور داشت که ایشان فردی متخصص در امور تجارت  و اوکراین را به خوبی می شناسد که می بایست از جناب دکتر زمانی تشکر ویژه داشته باشم .

وی اظهار داشت: همچنین بعنوان کسی که از این غرفه بازدید کرده است احساس غرور کردم واز زحمات جناب دکتر زمانی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند بدلیل آنکه غرفه این سازمان بهترین غرفه نمایشگاه توانمندی های کیف اوکراین بود تشکر می کنم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ، گفت: برای رشد صنعت گردشگری می بایست زیر ساخت ها را ارتقا داد و برای رونق این صنعت همه کشورها نیاز به رویکرد علمی و تخصصی دارند تا بتوانند بر سیاست های کلان تاثیر گذار باشند.

وی افزود : گردشگری موضوعی وابسته به سیاست است و می بایست در سیاست های کلی کشور در اولویت قرار گیرد و دولت تدبیر و امید در این زمینه بسیار خوب درخشید.

وی اظهار داشت : برای توسعه گردشگری این منطقه نیازمند حمایت بخش های دولتی و خصوصی است و می بایست برای رونق این صنعت زیر ساخت ها فراهم شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ، گفت: منطقه اروند بعنوان قطب تجاری و نفتی کشور است که از دیر باز سابقه سفر گردشکری را در بخش های تجاری و تفریحی داشته اما متاسفانه عدم استفاده از ظرفیت های بالفعل تاریخی و ظرفیت های بالقوه آن منجر به رکود ونامیدی در این بخش شده است. که لازمه تقویت این صنعت ، حمایت بخش دولتی در کنار سرمایه بخش خصوصی است.



انتهای پیام/.

***خبرنگار: نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار