اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
سامری در ستاد بزرگداشت شهدای خرمشهر که به صورت دوره ایی در ادارات برگزار میشود مطرح کرد :
ستاد بزرگداشت شهدای خرمشهر که به صورت دوره ایی در ادارات برگزار میشود صبح امروز جلسه ی این دوره اش را به میزبانی منصور علوانی سرپرست شهرداری خرمشهر در ساختمان شهرداری برگزار کرد . مدعوین این جلسه جمعی از روسای ارگانهای خدماتی و فرهنگی بودند که هرکدام به بررسی عملکرد و گزارش کار پرداختند .
شوشان خرمشهر : ستاد بزرگداشت شهدای خرمشهر در آستانه ی هفته ی دفاع مقدس و آغاز مهر ماه در سالن جلسات شهرداری خرمشهر تشکیل داد که در طی آن نمایندگانی از شبکه بهداشت ودرمان ، سازمان تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش ، شهرداری ، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ، حوزه ی علمیه ، اداره برق و... حضور داشتند. سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه حضور داشت .

سامری در این جلسه گفت : در سازمان منطقه آزاد با اینکه بچه های شهر و بومی مشغولند اما اصلا مثمر ثمر نبودند . درامر شهدا بسیار کم کارکردیم ، حتی گلزار شهدای خرمشهر بعد از سالها هنوز هم نیاز به کار دارد .برای شهدا قشنگ صحبت میکنیم اماقشنگ عمل نمیکنیم، پیشنهاد میدهم یک دبیرخانه برای امور شهدا تشکیل شود . همه ی روزهای ما دفاع مقدس است . 

وی در قسمت دیگری از سخنانش افزود : سایتهای ضد انقلاب هنوز علیه من کارمیکنند . از ترکیه علیه من خبر میزنند. نمایندگان آبادان اینقدر سرکوفت و دشمن ندارند . من از وقت خودم و خانواده ام برای خرمشهر هزینه میکنم .سامری در ادامه سخنانش پیشنهاد نصب تابلوی تصاویر شهیدان جهان آرا و عسکری فرد در ورودی شهر را داد .

حاج آقا رویی وران ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در بخشی از جلسه پیشنهاد تشکیل دبیرخانه بزرگداشت مقام شهدای خرمشهر در بنیاد حفظ آثار و آرزشهای دفاع مقدس را دادند که مورد پذیرش قرار گرفت .همچنین آقای حربی از رزمندگان دفاع مقدس پیشنهاد داد در ایام دفاع مقدس در خرمشهر المانهای دفاع مقدس مانند سنگر در جایجای شهر و در جلوی ادارات نصب شود .

منصور علوانی سرپرست شهرداری نیز ضمن ارایه گزارش کار به صورت وضعیت شهر در استانه ی هفته ی دفاع مقدس و اغاز بکار مدارس پرداخت و قولهایی برای اماده سازی شهر برای هفته دفاع مقدس داد. وی به تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و به انجام موارد زیر اشاره کرد : طراحی پلان محوطه سازی به جهت اجرای فضای سبز ومحوطه سازی با کمک بقیه ارگانها ، تهیه پلان مناطق که اتفاق خاص درزمان جنگ افتاده ونصب وطراحی المانهای مرتبط  و اجرای سازه های پایدار ومقام جهت تصاویر  شهدا با طراحی مناسب .

سامری در پایان از حرکتهای شهرداری برای کارهای عمرانی در مناطق سطح شهر تشکر کرد و درباره استخر محرزی گفت : استخر را از اروندان تحویل هلال احمر دادیم و اگر هلال احمر آن را عملیاتی نکند به وزارت بهداشت تحویل میدهم . 

در طول جلسه موضوعاتی دیگر نظیر : پیشنهاد جشنواره ی مدافعان و شهدای حرم ارایه شد و یا ساماندهی عزاداری ها و هییت ها مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار