اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به دوری‌اش از کشتی به دلیل مصدمیت، گفت: امیدوارم بدشانسی هایم ختم به‌خیر شود و در ادامه دیگر هیچ مشکلی برایم پیش نیاید و بتوانم تمریناتم را دنبال کنم.

امیر قاسمی منجزی در خصوص شرایط جسمانی‌اش پس از عمل جراحی زانو، اظهارکرد: اکنون در حال انجام فیزیوتراپی هستم و در شرایط بسیار خوبی به سر می برم، البته با توجه به این که وزنم بالا است، شرایط برای بهبودی‌ام سخت‌تر است.

2 سال سخت را سپری کردم

وی با بیان این‌که دو سال سخت را سپری کردم، گفت: در این مدت بسیار اذیت شدم؛ مخصوصا زمانی که از دور شاهد بازی‌های جهانی بودم، خیلی ناراحت شدم و واقعا دلم برای خودم سوخت، چرا که برای المپیک ریو با انتخابی که کادرفنی داشتند، من به این رقابت ها اعزام نشدم و امسال هم برای مسابقات جهانی مصدوم بودم و نتواستم شرکت کنم. من طی پنج ماه برای سه بار به اتاق عمل رفتم.

امیدوارم بدشانسی‌هایم ختم به‌خیر شود

این کشتی‌گیر خاطرنشان‌کرد: امیدوارم بدشانسی هایم ختم به‌خیر شود و در ادامه دیگر هیچ مشکلی برایم پیش نیاید و بتوانم تمریناتم را دنبال کنم. من باید زودتر از این‌ها زانویم را عمل می‌کردم و حتی دکتر کیهانی هم به من گفته بود که باید تحت عمل جراحی قرار بگیری ولی با توجه به این که برای مسابقات باشگاه‌های جهان با تیم بیمه رازی قرارداد داشتم و نسبت به تیمم تعهد داشتم، با همان زانوی آسیب‌دیده در رقابت‌ها شرکت کنم و همین شرایط نیز وضعیت زانویم را بدتر کرد.

ناملایمتی‌ها را تحمل می‌کنم

وی گفت: در این مدت ناملایمتی‌های بسیار دیدم ولی تحمل می‌کنم. شاید خیلی‌ها با دیدن این ناملایمتی‌ها دلسرد شوند ولی خوشبختانه شرایط روحی من به صورتی است که با این ناملایمتی‌ها، انگیزه و هدفم برای ادامه مسیر بیشتر می‌کند تا ثابت کنم که حق من این نبوده است.

هیچ وقت از مسوولان توقع نداشتم

قاسمی منجزی خاطرنشان کرد: در این مدت خیلی از مسوولان سراغی از من نگرفتند، البته همان روزهای اول به خاطر بحث رسانه‌ای تماس گرفتند، ولی دیگر خبری از آن ها نشد، البته دوستان و آشنایان بسیاری که از آن‌ها انتظار نداشتم، همچنان کنار من هستند. من هیچ وقت از هیچ مسوولی توقعی نداشتم. اکنون هم خیلی از هم  ‌سن و سال‌های من از کشتی خداحافظی کردند ولی من می‌خواهم تا جایی که می‌توانم به کارم ادامه دهم.

برای برگشت به کشتی چندین برابر تلاش می‌کنم

وی درباره عدم حضورش در رقابت های جام جهانی، گفت: زمانی که به دلیل مصدومیت مجبور شدم از تلویزیون تماشاگر مسابقات جهانی باشم، این موضوع هم برای خودم و هم برای خانواده‌ام و به ویژه برای مادرم سخت بود. تمام پدر و مادرها روی فرزندان خود حساس هستند ولی مادرم به واسطه حرفه من خدشه بسیاری به خود وارد کرده است و اکنون می خواهم به خاطر مادرم، خانواده‌ام و تمام کسانی که پیگیر وضعیتم هستند، تلاشم را برای برگشتن به کشتی چندین برابر کرده‌ام.

حقانیتم را ثابت کنم

این کشتی‌گیر مسجدسلیمانی بیان کرد: در این مدت دلم برای خودم سوخت و بسیار تلاش می‌کنم تا هر چه زودتر برگردم و حقانیت خودم را ثابت کنم. من به امید کسانی که در زندگی‌ام هستند و من را دوست دارند، تمرین می‌کنم. اکنون نیز با این هدف و انگیزه تمرین می‌کنم که بتوانم در المپیک بعدی حضور داشته باشم.

تیم‌ملی هر روز بهتر از روز قبل کار می‌کند

وی درباره وضعبت تیم ملی هم عنوان کرد: خدا را شکر تیم ملی هر روز بهتر از روز قبل کار می‌کند و در حال حاضر کادر فنی بسیار خوب است و همیشه کنار من بوده اند. امیدوارم زودتر برگردم و در معیت تیم ملی باشم.


این فرنگی‌کار درباره روند ساخت خانه کشتی که به نام او در مسجدسلیمان ساخته شده است نیز خاطرنشان‌کرد: این خانه کشتی شاید یکی از بهترین سالن‌های کشتی ایران باشد. این سالن با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، ییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رییس هیات کشتی مسجدسلیمان آماده شده است و قرار است توسعه پیدا کند. خدا را شکر تاکنون استقبال علاقه‌مندان مسجدسلیمانی هم بسیار خوب بوده است.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای مرعشیان (رییس هیات کشتی خوزستان)،‌ بابک کریم زاده، فرشید کفایی‌زاده، منصور قاسمی منجزی، دکتر کیهانی، دکتر زواری و دکتر طباطبایی تشکر کنم. همچنین باید یک تشکر ویژه از دکتر هرمان محمدیان داشته باشم که در تمام روزهای سخت در کنارم بود و هست و من نیز همیشه قدردان او و زحماتش هستم.
/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار