شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۹

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خوزستان گفت: برخی از بانک‌های عامل در استان در پرداخت اعتبارات ضعیف عمل می‌کنند و این امر مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد کرده است.

اسماعیل عامری گلستان اظهار کرد: ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف از مواردی است که مسئولان استانی به آن توجهی ویژه داشته و در راستای تحقق آن در تلاش هستند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اشتغال از جمله مواردی است که به مراتب موجب پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر اشتغالزایی می‌شود و در این راستا بانک‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خوزستان تصریح کرد: برخی از بانک‌های عامل در استان خوزستان در پرداخت اعتبارات به طرح‌های اشتغالزا ضعیف عمل می‌کنند و این امر مشکلاتی را برای متقاضیان و بخش اشتغال استان ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: از بانک‌های عامل می‌خواهیم همکاری مطلوبتری با متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی داشته باشند و در صورت نیاز به همکاری و بروز مشکل، مراتب را به مسئولان امر گزارش دهند.

عامری گلستان عنوان کرد: همچنین از بانک‌های عامل در استان خوزستان انتظار داریم در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده همکاری مضاعف‌تری داشته باشند و با این اقدام توسعه اشتغال را در خوزستان رقم بزنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار