شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
با عملیات تعویض خط انتقال، آب شرب 3 روستای شاخ کوپال، یعار و عرب راشد پایدار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان درویشعلی کریمی با بیان این مطلب افزود: خط انتقال آب شرب 3 روستای شاخ کوپال، یعار و عرب راشد در میان راه از تپه ای به ارتفاع 15 متر عبور می کرد که منجر به افت فشار و عدم توزیع مطلوب آب شرب در این روستاها می شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: خط انتقال آب شرب این روستاها فلزی بود و بدلیل فرسودگی دایما دچار شکستگی می شد، به همین علت با استفاده از 500 متر لوله پلی اتیلن و عبور آن از کنار تپه 15 متری آب شرب این روستاها پایدار و شبانه روزی شد.

کریمی با اشاره به بهره مندی 134 خانوار روستایی در بخش غیزانیه از آب شرب پایدار و بهداشتی گفت: روستای شاخ کوپال 80 خانوار با جمعیتی بالغ بر 700 نفر، یعار 14 خانوار با جمعیتی بالغ بر 120 نفر و عرب راشد 40 خانوار با جمعیتی بالغ بر 250 نفر را تحت پوشش دارند.

وی یادآور شد: تا پیش از اجرا و بهره برداری از این پروژه روستاهای مذکور با قطعی مکرر آب شرب مواجه بودند که به همت تلاشگران خدوم شرکت آبفاروستایی مشکل تامین آب شرب این 3 روستای بخش غیزانیه حل شد.

گفتنی است در راستای تامین آب شرب 3 روستای شاخ کوپال، یعار و عرب راشد شورای اسلامی روستای یعار و دهیاری روستای شاخ کوپال از شرکت آبفاروستایی استان خوزستان با ارسال لوح تقدیر بعمل آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار