اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
تمام پروژه‌های ساخت فرهنگسرا در دوره قبلی شهرداری اهواز ناتمام مانده‌اند
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به نیاز بیشتر مناطق محروم به فرهنگسرا گفت: وضعیت پروژه‌های ناتمام فرهنگسراهای اهواز باید تعیین تکلیف شود. 

جاسم موسی‌پور با اشاره به وضعیت نامناسب شاخص‌های فرهنگی کلانشهر اهواز، اظهار کرد: در بحث فرهنگسراها در سطح شهر چه از لحاظ کیفی و چه از نظر کمی دچار کمبود هستیم و وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث تعدادی از فرهنگسراها مناسب نیست. 

وی به آغاز عملیات احداث هفت فرهنگسرا در سطح شهر در دوره فعالیت شهردار سابق اهواز اشاره و تصریح کرد: وضعیت پیشرفت فیزیکی ساخت بعضی از این فرهنگسراها خوب است اما متاسفانه با بی‌توجهی و کمبود اعتبارات مواجه شده‌اند. 

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان ‌اینکه تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژ‌ه‌های ناتمام و نیمه‌تمام فرهنگی در اسرع وقت جزو دستورکارهای کمیسیون فرهنگی شورا است، افزود: در این راستا تعیین تکلیف پروژ‌ه‌های ناتمام فرهنگسراها در سطح شهر و به ویژه در مناطق محروم از دستور کارهای ما است. 

موسی‌پور با بیان اینکه نیاز به احداث فرهنگسرا در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق بیشتر است، عنوان کرد: هیچ‌کدام از فرهنگسراهایی که در دوره قبل کلید خوردند هنوز به بهر‌ه‌برداری نرسیده‌اند. تا جایی‌که اطلاع دارم از این تعداد دو یا سه فرهنگسرا دارای پیشرفت فیزیکی 90درصدی هستند. 

وی ادامه داد: در صورت فعال ‌شدن این هفت فرهنگسرا، در هر منطقه شهری یک فرهنگسرا خواهیم داشت و این مساله شاید بتواند نیاز شهر را در این حوزه تا حدودی تامین کند. اکنون نیز همچنان در حال ارزیابی و آسیب‌شناسی عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری اهواز هستیم تا ببینیم براساس امکانات و بودجه موجود چگونه عمل کرده است. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز افزود: به روشنی معلوم است که با وجود اقدامات و تلاش‌های معاونت فرهنگی شهرداری در دوره‌های قبلی، رضایتی در میان مردم از عملکرد و فعالیت‌های این معاونت و همچنین اثربخشی این اقدامات مشاهده نمی‌شود. 
/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار