اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی فردای تیمش با نفت تهران گفت: امیدوارم با تلاش برنده بازی باشیم.
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران، اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایط هر دو تیم تقریبا در بحث‌های کلان مالکیتی یکسان است و در بحران مالکیت قرار دارند که روی روند نتایج و بحث‌های فنی تاثیر گذاشته است. هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و فکر می‌کنم بازی هجومی و زیبایی ارائه بدهند. امیداورم با تلاش برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتراض هواداران این تیم به نتایج ضعیف تیمش در 9 هفته نخست لیگ برتر، گفت: خوشحالم که بچه خوزستان هستم. بچه ۱۰، ۱۱ ساله این فوتبال را می‌بیند و مسائل ریز باشگاه را می‌داند. آنها از عملکرد تیم‌ ما ناراضی نیستند، بلکه اعتراض‌شان مربوط به مسائل کلان باشگاه، مباحث مالی و بی‌پولی است. من قدرشناس هستم. بچه‌های خوزستان وضعیت تیم ما را می‌بینند. چهار، پنج بازیکن فصل گذشته تیم‌مان در تیم‌های بالای جدولی حضور دارند. متاسفانه جریانی در خوزستان وجود دارد که نمی‌خواهد ما حضور داشته باشیم. انتظار داریم از تیم ما حمایت کنند تا روند خوب‌مان را داشته باشیم.

وی افزود: من از سه، چهار سال قبل در این تیم هستم و حتی تا مرز سقوط هم پیش رفتیم اما قهرمان شدیم. قهرمانی ما با بازیکنان کم‌نام و نشان بود. الان هم امیدوارم از تیم ما حمایت شود، مجلس محترم از ما حمایت کند تا مشکلات مالکیتی‌مان مشخص شود و هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانم از کجا تیم ما را تخریب می‌کنند و مردم هم آنها را می‌شناسند اما آنها هیچ رزومه‌ای در فوتبال ندارند و نخواهند داشت.

ویسی درباره وجود استعدادهای فوتبال در استان خوزستان و استفاده از این بازیکنان در جهت تقویت تیمش، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو بازیکن ما در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کنند. یونس دلفی و وحید نامداری به طور مرتب در طول فصل به میدان رفته‌اند. گودرز داوودی از تیم‌های پایه به ما پیوست که مقابل پرسپولیس به میدان رفت. تیم ما مشکل روحی و روانی دارد. تیم ما صاحب و عقبه مشخصی ندارد. این موضوع بسیار آزاردهنده است، نمی‌دانیم با چه کسی مشکلات‌مان را حل کنیم. بازیکن در استان‌مان زیاد است و من هم تا به حال ۵۰ بازیکن گمنام را تحویل لیگ برتر داده‌ام. اگر این مشکلات حل شود باز هم بازیکنان جدیدی را تحویل لیگ برتر می‌دهیم.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان تیمش پرداخت شده، یادآور شد: بازیکنان ما از دو سال گذشته طلبکار هستند و مطالبات‌شان را نگرفته‌اند. وضعیت امسال مناسب‌تر است اما باز هم کادرفنی حقوقی دریافت نکرده است. ما باید تا هفته دهم ۴۰ درصد از مطالبات‌مان را می‌گرفتیم که فعلا میسر نشده، استاندار تمام تلاش خود را کرده و من هم جلساتی را با او برگزار کردم. استقلال خوزستان بازیکنان اصلی و خوب خود را از دست داده است. آنها ابتدای فصل ۱۰ روز به ما فرصت دادند اما پول به باشگاه نرسید و من هم از آنها ممنون هستم. ۲۰ بازیکن جدید به تیم آوردیم که روزها طول می‌کشد تا آنها رشد کنند. اگر فردا از نظر روحی و روانی آماده باشیم می‌توانیم برنده میدان شویم. قطعا از نظر تاکتیکی در شرایط بهتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استعمال دخانیات، قلیان و مصرف ترامادول توسط بازیکنان لیگ برتری، تاکید کرد: من چنین چیزهایی در تیم‌هایم دیده و با آن برخورد کرده‌ام. جای تاسف دارد که بازیکن ما فکر می‌کند با انجام دادن این کارها هنر کرده است در حالی که انجام ندادن آن هنر است. من هیچ مشکلی با خوش‌تیپ کردن و حتی خالکوبی ندارم اما این که بازیکن به سمت دود و اعتیاد برود شایسته نیست. آنها الگوی جوانان‌اند و وقتی می‌بینم چنین کارهایی انجام می‌دهند، این موضوع من را آزار می‌دهد. به نظرم کمیته اخلاق، باشگاه‌ها، مربیان و سرپرستان باید با چنین مواردی برخورد و آنها را محروم کنند. نمی‌تواند بازیکن بگوید زندگی شخصی خودم است و به خودم ربط دارد، اتفاقا این کار به همه ربط دارد. اگر بازیکنی در خارج از کشور به کلوپ‌های شبانه برود او را محکوم می‌کنند. در این‌جا هم باید با چنین مواردی برخورد شود.
/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار