شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
نماينده مردم آبادان در مجلس شوراى اسلامى؛
آبادان - شوشان ؛ نماينده مردم آبادان در مجلس شوراى اسلامى ، گفت: همراهى ،همسويى و همدلي نمايندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیازی به اثبات ندارد.
شوشان آبادان ؛ دکتر عامر کعبی ، امروز سه شنبه ، با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداری ویژه آبادان عنوان کرد : برای ارزیابی عملکرد فرمانداری باید شاخص ها را مد نظر قرار داد  که از جمله ی این شاخص ها ؛ مقایسه ی کمی و کیفی حضور مقامات استانی و کشوری است.
وی افزود : در این خصوص تنها در بازه زمانی شش ماهه نخست امسال شاهد تحرک و پویایی قابل قبولی بودیم که این مهم را نشان از مدیریت مناسب فرماندار ویژه آبادان می دانم.
وی ادامه داد : دعوت از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و تشکیل جلسه با حضور استاندار و مسوولان استانی در آبادان و خرمشهر را نمی توان بدون نقش فرمانداران ویژه آبادان و خرمشهر ارزیابی کرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه هر سه نماینده آبادان در مجلس همدل ، همراه  و همسو هستند اظهار داشت : این مهم نیازی به اثبات ندارد زیرا نمایندگان مردم آبادان برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند و این نیز کاملا و به روشنی قابل لمس است.
وی ادامه داد : بالندگی آبادان در گرو مسولان آن می باشد که این نیز با همراهی ، همدلی و همسویی همه مسولان شهرستان آبادان امکان پذیر خواهد بود.
کعبی با اشاره به حضور مداوم و تاثیر گذار استاندار خوزستان در آبادان و خرمشهر ، گفت : طرح نجات کشاورزی منطقه از جمله مواردی هستند که بر تلاش مناسب فرمانداران کوشای آبادان و خرمشهر صحه می گذارد.
وی ادامه داد : سال گذشته بودجه و اعتبار قابل توجهی به شهرستان آبادان تزریق شد که این مورد و گردش مالی بسیار مناسب در سطح منطقه آزاد اروند گویای این واقعیت است که مجموعه مدیریتی شهرستان و در راس آن فرمانداری ویژه نقش به سزایی را ایفا گرده است .
وی افزود : مردم شریف آبادان بخوبی می دانند که حجم گرفتاری ها و عقب افتادگی های شهرستان آنقدر زیاد است که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله ی زیادی داریم که خوشبختانه بنده به همراهی آقایان مختار و شرفی نمایندگان همدل و همراه آبادان در تعاملی عالی ؛ در کنار هم  و با حمایت از تلاش های مجدّانه دکتر شهبازی و کمک به ایشان برای کاهش حجم مشکلات و معضلات لحظه ای دریغ نمی کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری خوب مجموعه ی مدیران شهرستان با هر سه نماینده اظهار داشت : خوشبختانه تا کنون  فرماندار ویژه آبادان و اعضای شورای اداری این شهرستان در خصوص پیگیری مشکلات و معظلات پیش رو در حد توان و بضاعت با هر سه نماینده ی آبادان همکاری و همراهی لازم را داشته اند.
وی افزود : انجام بازدیدهای موردی در حوزه برخی از دستگاههای اجرایی قطعا به منظور نیاز سنجی کمی و کیفی آن دستگاه و یا سازمان موقر خواهد بود.

انتهاى پيام/.

***خبرنگار : نجمه ايرانيان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار