شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مشاور رسانه ای فرماندار ویژه آبادان خبر داد ؛
شوشان - آبادان ؛ مشاور رسانه ای فرماندار ویژه آبادان ، گفت : هیچگونه کانالی موسوم به"حامیان دکتر شهبازی"یا "فرمانداری ویژه آبادان" در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.
شوشان آبادان ؛ محسن سیف  با اشاره به تعامل و خدمت رسانی دستگاه های اجرایی شهرستان آبادان عنوان کرد :تمام ارکان اجرایی شهرستان آبادان با تعامل و هم افزایی در حال خدمت رسانی می باشند.

وی افزود : وجود یا راه اندازی کانالهای این چنینی علاوه بر اینکه زیبنده نیست ،کمکی به حل موضوعات مطروحه در سطح شهرستان نخواهد کرد.

سیف ، ضمن تکذیب وجود کانال تلگرامی موسوم به حامیان دکتر شهبازی و فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، ادامه داد : فرماندار ویژه آبادان و تیم رسانه ای این فرمانداری نه تنها در تلگرام بله هیچگونه کانالی در شبکه های اجتماعی ندارند.

وی با اشاره به انتشار اخبار این فرمانداری ، تصریح کرد: هرگونه اخبار و مصاحبه ی از سوی فرمانداری ویژه این شهرستان قطعا از سوی سایت فرمانداری ویژه آبادان،رسانه ی ملی،خبرگزاریها،نشریات و وبسایتهای معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاور رسانه ایی فرماندار ویژه آبادان  تاکید کرد : به کسانی که این کانالها را راه اندازی کردند توصیه می کنیم قبل از اینکه در این خصوص اقامه دعوی صورت پذیرد،نسبت به حذف آن اقدام کند.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار