اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
استاندار خوزستان حمایت کرد :
آبادان - شوشان ؛ استاندار خوزستان با اشاره به تجمعات اخیر مقابل فرمانداری ویژه آبادان ، گفت : این تجمعات در مقابل استانداری هم نیز شکل می گیرد و برای ما اعتراضات مردم اهمیت و ارزش دارد.
شوشان آبادان ؛ غلامرضا شریعتی ظهر امروز پنج شنبه ( 4 آبان ماه ) در حاشیه افتتاح قرارگاه رسانه ایی اربعین حسینی در مرز تجاری و بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به هجمه های اخیر ضعف و سوء مدیریت دولت در آبادان ، عنوان کرد : همه اقشار جامعه شاهد بودند و می دانند که دولت را ما در چه شرایطی تحویل گرفتیم و به کجا رساندیم که این هم از نظر ما مطلوب نیست.

وی افزود : دولت تدبیر و امید بیکاری را با ۲۵.۷ درصد تحویل و آن را به ۱۴.۴ درصد رسانده است که این نیز به زبان ، شعار و بلند کردن صدا نیست بلکه همه چیز به آمار بستگی دارد.

وی با بیان اینکه دوست ندارم در این فضای بسیار معنوی اربعین حسینی در خصوص ایمن مسائل صحبت کنم ، اظهار داشت : آقایان ابتدا بروند جواب کارهایی را که کرده اند را بدهند.

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه فاز 2 پالایشگاه آبادان گفت : پروژه های خوبی در آبادان و خرمشهر استارت خورده است.

وی افزود : کلنگ فاز 2 پالایشگاه آبادان توسط همین دولت زده شده است ، بعد می آیند فحاشی می کنند.

وی ادامه داد : کسانی که فحاشی می کنند یادشان باشد در فاز دوم پالایشگاه آبادان، هشت هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.   

شریعتی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است ، اظهار داشت : تجمعات در مقابل استانداری هم نیز شکل می گیرد و برای ما اعتراضات مردم اهمیت و ارزش دارند و در این مدت اخیر آمار بیکاری را در استان کاهش دادیم اما متاسفانه عده ایی به دنبال هیاهو و تخریب مدیران ، مسئولین و دولت هستند.

وی افزود : به بحث های معترضین توجه ویژه ایی می شود اگر اعتراض به جا باشد، قطعا در کار خود تجدید نظر خواهیم کرد البته اعتراضاتی که بر اثر اطلاعات غلط برخی ها داده می شود نیزمی بایست معترضین را روشن کنیم و بگوییم چنین چیزی نیست.

استاندار خوزستان با اشاره به عملکرد فرماندار ویژه آبادان ، گفت : دکتر شهبازی با تمام توان در حال انجام امورات شهر آبادان است و مدیریت شهری را به خوبی اعمال می کند.

وی ادامه داد : ایشان فردی دلسوز، پر تلاش و یکی از مدیران لایق است که باید از او حمایت کرد.
وی افزود : دولت تدبیر و امید شهامت آن را دارد که اگر اشتباهی وجود داشته باشد آن اشتباه را بپذیرد و از مردم عذر خواهی کند.

وی در آغاز به کار فاز دوم پالایشگاه آبادان را از برکات برجام دانست و عنوان کرد : فاز دو پالایشگاه آبادان که در آستانه آغاز به کار است از برکات برجام بوده که فایناس خارجی متقبل شده در مرحله اول ۱.۳ میلیارد دلار و در مرحله دوم ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

استاندار خوزستان گفت : تاکیدات و دستورات لازم را برای جذب نیرو بومی منطقه آزاد اروند صادر کردیم که می بایست اولویت های اول ، دوم و سوم استخدامی همه نیروهای فاز 2 پالایشگاه آبادان از جوانان آبادانی و خرمشهری باشد و چنانچه نیروی متخصص نبود آن وقت باید از خوزستان، جذب کنند.



انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار