اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، عنوان کرد؛
آبادان - شوشان ؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، با اعلام رضایت از عملکرد فرماندار ویژه آبادان ، گفت : شهبازی مدیر توانمندی است که با حداقل امکانت توانسته است شهر را مدیریت کند.
شوشان آبادان ؛ عامر کعبی امروز پنج شنبه ( ۴ آبان ماه ) در حاشیه افتتاح قرارگاه رسانه ایی اربعین حسینی در گفت و گو با خبرنگار شوشان ، اظهار داشت : با توجه به گردش بالای مالی سازمان منطقه آزاد اروند از آن ها انتظار داریم ،در روند اشتغالزایی جوانان این منطقه که نخبه ، متعهد ، جوان و دارای تخصص جذب در امور مختلف هستند فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند ، افزود: در حوزه زیر ساخت ها سازمان منطقه آزاد اروند اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است ، اما هنوز با اهداف مناطق آزاد کشور فاصله زیادی داریم .

وی علت آسیب های فروان موجود در آبادان و خرمشهر را ناشی از دوران جنگ  تحمیلی دانست و گفت : آسیب های فراوانی از دوران دفاع مقدس در این منطقه هنوز باقی مانده است که سازمان منطقه ازاد اروند همچنان درگیر رسیدگی به زیر ساخت های عمرانی این دو شهر مرزی در حوزه های گوناگون می باشد.

وی تصریح کرد : قطعا تاکید ما این است گامهای بعدی سازمان منطقه آزاد اروند معطوف به حق اشتغال جوانان آبادانی و خرمشهری باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، از فرماندار ویژه آبادان به عنوان فردی پر تلاش و مدیری توانمند یاد کرد و ادامه داد : دکتر شهبازی نیز که فردی پر تلاش و مدیری توانمنداست و با حداقل امکانات موجود در این شهر توانسته آن را مدیریت کند، می بایست در امور اشتغال جوانان  تلاش بیشتری انجام دهند.

کعبی از دو نماینده  دیگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست : از دو نماینده دیگر انتظار می رود در همین راستا با کمک به دکتر شهبازی فرماندار ویژه این شهر ، مشکلات پیش رو را با هم افزایی حل کنند.



انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار