شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به همت کانون پرورش فکری
برگزیدگان نهمین جشنواره پژوهش استان خوزستان از سوی مرکز آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در بخش اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون، طراوت صیفی، ستاره خرم و آیدا یوسفی با اثر " آیا آهن‌ربا می‌تواند زیر آب هم خاصیت جاذب بودن اجسام آهنی را حفظ کند؟ "، فاطمه فدوی، حدیث محمدی و مژگان نردی زاده با اثر " تصاویر سه‌بعدی چگونه باعث خطای دید می‌شوند؟ "، علیرضا شبانه، حسین دستیار و مهرشاد فروزانی با اثر"کدام سریع‌تر می‌جوشد، آب معمولی یا آبی که در آن نمک حل شده باشد؟"، علیرضا شاکرنسب، میلاد جمشیدی و عبدالله آبشین با اثر " آیا نخ بهتر صدا را منتقل می‌کند یا سیم؟"، دیانا بادافرح، پرنیاز مانی، آیدا دادگر زاده با اثر" آیا نوشابه گازدار می‌تواند جرم کتری را از بین ببرد؟ "، حسین رضایی مزارعی و پارسا قاسمی با اثر" تولدی دوباره "، نازنین زارع اصل، یاسمن غفوری و کوثر منقسمی پور با اثر " مقایسه ضربان قلب دختران 6 و 12 ساله (قبل و بعد از ورزش) "، نیاز شکری نسب و کیانا حیدر پور با اثر " اصطحکاک" و آرمین نیک‌نامی و بابک چابکی با اثر " آب و عوامل آلودگی آن" همگی از شهرستان بهبهان به‌عنوان نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند.


همچنین در این بخش هیئت‌داوران این مسابقه، سحر سعیدی با اثر "انرژی هسته‌ای چیست و کاربرد آن کدام است؟ "، امیرحسین مالکی زاده با اثر " گیاهان چگونه رشد می‌کنند؟" و ستاره موسیات با اثر " ریاضیات چیست؟"، هر سه از شهرستان آبادان و مهیا ورمزیار، فاطمه آلبوغبیش و ریحانه نیازی با اثر "راز شناور ماندن" و مهیا دریساوی و سجاد خلوی زاده با اثر" شعبده‌بازی " از شهرستان بندر امام خمینی (ره) و مهرداد بدیعی فر و مهیار عبدویس زاده با اثر "آیا می‌توان با اسید موجود در لیموترش یک لامپ را روشن کرد؟ " از شهرستان اهواز را به‌عنوان دیگر برگزیدگان این مسابقه معرفی کردند.

در بخش بزرگ‌سال این مسابقه نیز زینب خورشیدی با اثر" جایگاه باورهای دینی در ادبیات کودک و نوجوان" از شهرستان مسجدسلیمان و فاطمه حسن نسب با اثر " چگونه می‌توانم میزان علاقه به فعالیت‌های پژوهشی را در بین اعضا پسر (10 تا 12 ساله) مرکز یک بهبهان افزایش دهم؟" از شهرستان بهبهان به بخش کشوری این مسابقه راه یافتند.

گفتنی است: برگزیدگان کشوری این مسابقه هم‌زمان با هفته پژوهش از 25 تا 30 آذرماه 1396 از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و تقدیر خواهند شد.


/شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار