شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
با کارگزاری 14 کیلومتر شبکه توزیع و 4 کیلومتر خط انتقال آب شرب، مشکل کمی و کیفی آب شرب 4 روستای شهرستان دزفول حل می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمد گلچین پور گفت: مشکل کیفی و کمی آب شرب 4 روستای بخش چغامیش برطرف می شود.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول بیان کرد: شبکه توزیع بطول 14 کیلومتر و خط انتقال آب شرب بطول 4 کیلومتر در  4 روستای بنه حاجات، دهنو باقر، بنه عاطی و عبدعون اصلاح و بازسازی می شود.

وی ادامه داد: عملیات حفر 2 حلقه چاه و نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز در راستای تامین و افزایش کمی و کیفی آب شرب این 4 روستا در حال اجراست و بزودی در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

گلچین پور اظهار کرد: عملیات کارگزاری 14 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و 4 کیلومتر خط انتقال بدلیل فرسودگی و تاثیر در کمیت و کیفیت آب شرب اهالی این 4 روستا در حال انجام است.
وی یادآور شد: 4 روستای بنه حاجات، دهنو باقر، بنه عاطی و عبدعون جمعیتی بالغ بر 810 خانوار را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث و راه اندازی مخزن ذخیره آب شرب شرب روستای توت علیا گفت: روستای توت علیا جمععیتی بالغ بر 220 خانوار را تحت پوشش دارد که با نصب این مخزن ذخیره مشکل افت فشار در این روستا حل خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار