اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
با حضور استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت 3 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان اندیکا بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محسن طهماسبی گفت: در سفر 2 روزه استاندار خوزستان به شهرستان اندیکا از پروژه های آبرسانی روستایی جزیره موسوم به 73 روستا، 14 روستای منطقه کتک و 13 روستای مسیر دینه راک به دلی محمد حسین خان بازدید بعمل آمد.



مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اندیکا اظهار کرد: استاندار خوزستان با ابراز رضایت از پیشرفت قابل توجه این پروژه های آبرسانی، مبلغ 2 میلیارد برای پروژه 14 روستای منطقه کتک و مبلغ 1 میلیارد و 350 میلیون تومان برای پروژه آبرسانی به 13روستای مسیر دینه راک به دلی محمدحسین خان مصوب کرد.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی روستایی جزیره 73 روستا با جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر، پروژه آبرسانی روستایی منطقه کتک 14 روستا با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 500 نفر و پروژه آبرسانی روستایی مسیر دینه راک به دلی محمدحسین خان 13 روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر را تحت پوشش دارند.

طهماسبی با اشاره به محل تامین آب شرب روستاهای تحت پوشش این 3 پروژه آبرسانی روستایی اظهار کرد: تامین آب شرب پروژه های 73 روستای جزیره و 13 روستای مسیر دینه راک به دلی محمدحسین خان از سد شهید عباسپور و آب شرب 14 روستای منطقه کتک از للر یا چاه مازه شیرین بهار تامین خواهد شد.

وی افزود: چاه مازه شیرین بهار از رودخانه زیر زمینی برخوردار است که سالها پیش زیرساخت های مورد نیاز برای آبرسانی تکمیل شده اما تا کنون پلمپ بوده و بعنوان پدافند غیر عامل عمل می کرد. به همین علت با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش دبی آب چاه روستاهای منطقه کتک از این چاه استفاده خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار