اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
معاون امور جوانان هلال احمر استان خبر داد:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پویش «محبوب خدا باش» ویژه زائرین و ‌خادمین اربعین حسینی(ع) در استان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: این پویش به مناسبت اربعین حسینی(ع)  و با توجه به همزمانی ایام اربعین حسینی و هفتادمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر و با شرکت زائرین و خادمین اباعبدالله در اندیمشک  وادی ورودی استان خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: پویش «محبوب خدا باش» با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت صلح و آزادگی و زیارت اباعبدالله و تبعیت از آن، خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و راهنمایی آنها و اجرا می شود.

معاون امور جوانان هلال احمر خوزستان تصریح کرد: امام حسین(ع) نماد اوج آزادگی انسان است که جوانان هلال احمر باید مکتب عاشقانه و حقانی حسین را چراغ راه خود قرار دهند.

دبیر برگزاری پویش «محبوب خدا باش» و شورای مرکزی کانون های جوانان خوزستان نیز گفت: این پویش ویژه زائرین و خادمین اباعبدالله می باشد که تمامی این افراد می توانند با گرفتن تصویری با آرم پویش «محبوب خدا باش» در این جشنواره شرکت کنند.

رضا میرزاوند افزود: تمامی افراد می توانند تا تاریخ ۳۰ آبان تصاویر خود را با آرم پویش به آدرس تلگرامی helalarbaeen@  یا شماره 09223538718 ارسال کنند و در پایان به قید قرعه به برگزیدگان جوایزی ارزنده اهدا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار