شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کتانباف شهردار اهواز ، اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز، آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهردار اهواز و آیت ا... فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پنجشنبه یازدهم آبان ماه از مرز چزابه بازدید به عمل آوردند.


به گزارش سایت شهرداری اهواز ، پنجشنبه یازدهم آبان ماه در حالی که چند روزی تا اربعین حسینی باقی مانده و شهرداری اهواز نیز در کنار مردم و سایر دستگاهها و ارگانها در مرز چزابه در حال خدمت رسانی به زوار حسینی است ، شهردار اهواز  و معاون فرهنگی از این مرز و خدمات شهرداری بازدید به عمل آورد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس و سید ناصرموسوی نژاد و سید محسن موسوی زاده اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز و آیت ا... فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در نقطه صفر مرزی از روند حرکت زوار به سوی پایانه مرزی و خدمات ارائه شده شهرداری بازدید به عمل آوردند.


شایان ذکر است که معاونت فرهنگی شهرداری در نقطه صفر مرزی چزابه با برپایی غرفه های متعدد خدمات فرهنگی از قبیل توزیع محصولات چاپی ، شارژ تلفن همراه بانوان و آقایان ، نقاشی کودک ، یادگار دلدادگی(عکاسی) و ...  ارائه می دهد.  




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار