اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
انتصاب سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازدکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی حکمی، دکتر نوذر درستان را به سمت سرپرست معاونت احتماعی منصوب نمود.


در متن این حکم خطاب به دکتر نوذر درستان آمده است:

جناب آقای دکتر نوذر درستان

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه

با سلام و احترام،

      در اجرای اختیارات حاصل از ابلاغ شماره 677/100 مورخ 11/07/1396 مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اینجانب به ویژه مفاد بند 10 از ماده 5 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه­ها (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و نظر به مراتب تعهد، دانش، تجربه و مسئولیت­پذیری که در جنابعالی سراغ می­رود، به موجب این ابلاغ، به­ سمت سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه منصوب می­شوید تا با عنایت به محورهای اصلی فعالیت آن معاونت و اولویت­های برگرفته از اسناد بالادستی و نیازهای منطقه­ای و نیز انتظارات عمومی (میثاق مشترک دانشگاهیان) و اختصاصی (مشروحه پیوست)، به شایستگی مسئولیت­های محوله را به انجام رسانید. بدیهی است میزان دستیابی به اهداف و برآورده­شدن این انتظارا، سهم موثری در ارزیابی دوره­ای عملکرد آن معاونت خواهد داشت.

      ضمن ارج نهادن به تلاشهایی که تاکنون در آن معاونت صورت پذیرفته است، امید می­رود این مجموعه در دوره مسئولیت جنابعالی از رشد و بالندگی بیش از پیش برخوردار شده و شاخص­های عمومی و اختصاصی و نیز جایگاه آن معاونت در میان معاونت­های متنظر در کشور ارتقاء یابد.

دوام توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر ایرج نظری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار