شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
دکتر ساری در بازدید از تاسیسات و پروژه های شرکت آبفا اهواز:
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، امروز دکتر علی ساری  نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس فردوس کریمی مدیرعامل و جمعی از مدیران اجرایی شرکت آبفا اهواز از تاسیسات آبرسانی شماره دو و همچنین پروژه های اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی  اهواز بازدید نمودند.


وی در حاشیه این بازدیدها به گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت پرداخت و گفت: خوشبختانه از زمان مدیریت مهندس فردوس کریمی نقطه قوتی که در مدیریت وی مشاهده گردیده در ابتدا شناسایی دقیق نقاط ضعف سیستم آبرسانی و دفع فاضلاب اهواز و سپس تلاش درراستای رفع معضلات موجود می باشد.


وی گفت: باتوجه به اینکه شرکت آبفا اهواز نهادی خدمت رسان به مردم است و ما نمایندگان نیز  موظف به احقاق حق ایشان هستیم لذا دوشادوش مدیرعامل شرکت آبفا اهواز درجهت تخصیص اعتبارات برای بهبود خدمات به شهروندان قدم خواهیم برداشت و هرکجا که لازم باشد همصدا با وی پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل پروژه ساخت مخزن ذخیره آب در محل تصفیه خانه آب شماره دو و  آبگیری دو مخزن حصیرآباد  

دکتر ساری از توسعه و اصلاح شبکه اب در منطقه کوی علوی که منجر به بهبود وضعیت کیفی و کمی آب شرب منطقه خواد شد ابراز رضایت نمود.


وی افزود: عملکرد مدیرعامل شرکت آبفا اهواز از زمان تصدی جهادگونه می باشد و ما نیز در  هر عرصه که نیاز به حضور نمایندگان مردم باشد با تمام توان ورود خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار