اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ادامه ارائه خدمات امدادی از سوی این جمعیت در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: تا روز گذشته 172 بیمار از مرزهای چذابه و شلمچه به مراکز درمانی سوسنگرد، آبادان، خرمشهر و اهواز منتقل شده‌اند. 

مجتبی طحان  اظهار کرد: در ادامه ارائه خدمات امدادی به زوار اربعین در مرزهای چذابه و شلمچه، تا روز گذشته 20 هزار و 185 نفر در پایانه مرزی شلمچه و 9 هزار و 440 نفر در پایانه مرزی چذابه به صورت سرپایی درمان شده‌اند. 

وی افزود: تا روز گذشته 63 نفر از بیماران از مرز شلمچه به مراکز درمانی آبادان و خرمشهر انتقال یافتند. همچنین 109 نفر از بیماران از مرز چذابه به مراکز درمانی سوسنگرد منتقل شده‌اند. 
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اسکان زوار حسینی در این مرزها تصریح کرد: تاکنون به 1291 نفر در پایانه مرزی شلمچه و 213 نفر در پایانه مرزی چذابه خدمات اسکان ارائه شده است. 

طحان عنوان کرد: در سایر پایگاه‌ها نیز دو هزار و 28 نفر به طور سرپایی درمان و 9 نفر به مراکز درمان انتقال داده شده‌اند. همچنین به سه هزار و 804 نفر زائر خدمات اسکان موقت داده شده است. 

وی گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر خوزستان از اول آبان‌ماه در مرزهای شملچه و چذابه و مسیرهای منتهی به مرزها مستقر شده‌اند و تا پایان بازگشت زائران نیز در مرزها مستقر خواهند بود. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار