اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
جشنواره ورزشی بانوان، گرامیداشت روز تربیت بدنی در صنعت آب و برق خوزستان در سالن هلال اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، اولین چهارشنبه آبان ماه هر سال به نام روز تربیت بدنی در صنعت آب و برق (وزارت نیرو) نامگذاری شده است، به همین مناسبت به میزبانی هیئت ورزش صنعت آب و برق استان و همکاری اداره ورزش معاونت مالی وامورپشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان یک جشنواره ورزشی ویژه بانوان شاغل و خانه دار در رشته های داژبال، طناب کشی و دارت برگزار گردید .


در این جشنواره که با حضور 65 نفر از بانوان ورزشکار در قالب 6 تیم، شامل 2 تیم برق منطقه ای خوزستان، 2 تیم از نیروگاه رامین و 2 تیم از آبفار و شرکت توزیع برق خوزستان  برگزار شد که بانوان همکار و خانه دار این شرکت  موفق به کسب سه عنوان نائب قهرمانی و یک مقام سوم شدند.

اعضای مقام آور تیم برق منطقه ای در این جشنواره را خانم ها ضابط، ناصری زاده، دهقانی، ثابت نیا، مهران فرد، مهرزاد، شریفی، شیدیان، قاسمی، رفیعی، موسیوند، موسوی، حیدری، بخشعلی زاده، آتش پنجه، رجب زاده، خلیلی، منصوری، باقری و راوش تشکیل دادند.

همچنین مربیگری وسرپرستی بانوان ورزشکار برق منطقه ای را خانم ملوک السادات احمدی مسئول انجمن دو و میدانی و آمادگی جسمانی صنعت آب و برق استان بر عهده داشت .

لازم به ذکر است در پایان این جشنواره هدایایی از سوی هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان به برندگان اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار