اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از محل جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه در بهبهان، از مشارکت مثال زدنی مردم استان در حادثه زلزله اخیر در غرب کشور تقدیر کرد.

غلامرضا شریعتی در بازدید از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هلال احمر بهبهان، اظهار کرد: مردم خوزستان بار دیگر حماسه‌ای از جنس سخاوت و مهربانی را رقم زدند و با مشارکت مثال زدنی در کمک رسانی به مردم حادثه دیده زلزله غرب کشور سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: استاندار کرمانشاه در تماس تلفنی با من ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مردم خوزستان بابت همدردی با مردم حادثه‌دیده غرب کشور خواستار مدیریت ارسال کمک‌های اهدایی مردم با توجه به وجود اقلام امدادی و ضروری به میزان کافی در منطقه شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با توجه به احتمال بارندگی در مناطق زلزله زده نیاز کنونی مردم در این مناطق پلاستیک و روکش‌های مخصوص برای چادرها به منظور جلوگیری از نفوذ آب و چراغ والور است که از شهروندان خوزستان خواستار همکاری در تأمین این اقلام و تحویل به پایگاه های جمعیت هلال احمر هستیم.

شریعتی در پایان از عوامل جمعیت هلال احمر خوزستان که به صورت شبانه‌روزی مشغول جمع آوری، بسته بندی و ارسال کمک های مردمی هستند، تقدیر کرد.


/ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار