اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم ساماندهی حمایت های روانی این جمعیت به شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.
تیم ساماندهی حمایت های روانی(سحر) جمعیت هلال احمر خوزستان به اسلام آباد غرب اعزام شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم ساماندهی حمایت های روانی این جمعیت به شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: 26 عضو تیم حمایت های روانی معاونت امور جوانان هلال احمر استان به همراه 8 نفر از کارکنان این جمعیت به شهرستان زلزله زده اسلام آباد غرب اعزام شدند.

وی گفت: تیم حمایت های روانی هلال احمر خوزستان به مدت هفت روز در شهرستان اسلام آباد غرب به فعالیت می پردازند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی بلایا و تقویت مهارت های اجتماعی بازماندگان و کمک به ساماندهی مجدد جامعه به عنوان ماموریت های این تیم، افزود: اعضای این تیم برنامه هایی از قبیل ایستگاه نقاشی، نقاشی درمانی، اجرای بازی و بازی درمانی، مشاوره، عروسک گردانی، سینما سیار، ایستگاه قصه گویی، مسابقات ورزشی، تفریحی و فرهنگی و نمایش به مرحله اجرا می گذارند.  

پهلوان بیان کرد: تیم های حمایت های روانی این جمعیت همچنین در حوزه آموزش بهداشت دهان و دندان، آموزش کمک های اولیه و آموزش خروج اضطراری و اطفاء حریق نیز فعالیت های گسترده ای را در منطقه آسیب دیده اجرا می کنند.

وی گفت: کمک به ساماندهی مجدد جامعه، افزایش توان انطباق و آماده سازی بازماندگان با کمک جامعه محلی شامل گروه های اجتماعی، مذهبی، ورزشی، حمایت روانی، بهداشتی، پشتیبانی و هنری از جمله اهداف و وظایف تیم های سحر این جمعیت هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: تیم سحر با ایجاد فضای دوستدار کودک، بازی های کودکانه و برپایی برنامه های معنوی، باعث کاهش استرس در بین کودکان و بزرگسالان آسیب دیده می شوند.

بر اساس این گزارش، وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. در پی این زلزله بیش از 436 تَن از هموطنان کشته و 9 هزار و 388 نفر مصدوم شدند.



















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار