اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
پیکر پاک شهید عارف کائد خورده از شهدای خوزستانی مدافع حرم که در راه دفاع از حرم و حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید شامگاه سه شنبه در آبادان تشییع شد.

 پیکر پاک این شهید با حضور جمعی از مردم و شهروندان آبادانی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر تشییع شد.

در این آیین حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: شهید کائد خورده شهید مکتب قرآن بود و با وجود سن کم خود، با بصیرت در جبهه مبارزه با داعش حضور یافت.

وی اظهار کرد:این شهید والامقام همواره آرزوی شهادت داشت و با حضور در میدان نبرد با تکفیری ها و در حین ماموریت مستشاری در سوریه به این آروزی دیرینه خود دست یافت و به همرزمان شهید خود پیوست.

وی افزود:مقابله با توطئه ها و جلوگیری از اهداف شوم دشمنان، هوشیاری امت های اسلامی و مردم همیشه در صحنه جهاد و شهادت را می طلبد.



امام جمعه آبادان گفت:هدف شهدایی که در کشور سوریه و در جنگ با داعش جان خود را از دست می دهند حفظ آرامش هموطنان است که باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

آئین استقبال از پیکر پاک شهید عارف کائدخورده شامگاه سه شنبه در فرودگاه بین‌المللی آبادان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهری آبادان برگزار شد.

بسیجی و جانباز مدافع حرم عارف کائدخودره از نیروهای اعزامی به سوریه بود که در راه دفاع از حرم و حریم اهل‌بیت(ع) در شهر ابوکمال در سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید مدافع حرم فردا در شهر دزفول به خاک سپرده می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار