شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

فرمانده نيروي انتظامي اهواز با اشاره به اعدام اخير در اهواز، گفت: به افرادي كه افكار و جرايم خشن در سر دارند هشدار داده مي‌شود كه از سرنوشت اين فرد عبرت گيرند زيرا نيروي انتظامي و دستگاه قضايي با عاملين به صورت كوبنده و خشن برخورد خواهد كرد.

به ايسنا، سرهنگ سيدحسين سيدحقيقي در نشست خبري اظهار كرد: همچنين در خصوص صدور حكم اعدام براي افرادي كه به تازگي به دليل ارتكاب جرم‌هاي خشن دستگير شده‌اند، بررسي‌هايي در حال انجام است.

وي تصريح كرد: مخاطبان نيروي انتظامي و دستگاه قضايي افرادي هستند كه اعمال مجرمانه و خشن انجام مي‌دهند كه با قاطعيت با اين مجرمان برخورد خواهد شد.

سيدحقيقي گفت: خودروهايي كه رفتارهاي پرخطر و آلودگي صوتي در شهر ايجاد مي‌كنند و يا در كاروان‌هاي عروسي موجب ايجاد راه‌بندان مي‌شوند، شناسايي و با آنها برخورد مي‌شود. اين خودروها گرچه ممكن است در حين ارتكاب جرم توقيف نشوند ولي شماره پلاك خودرو ثبت و با اعمال يك‌صد هزار تومان جريمه نقدي و تشكيل پرونده به جرم اخلال در نظم عمومي، با آنها برخورد خواهد شد.

وي افزود: با توجه به نزديك بودن ماه رمضان واحدهاي صنفي اغذيه فروش ضوابط لازم را رعايت كنند و حرمت اين ماه را مورد توجه قرار دهند؛ همچنين شهروندان از تظاهر به روزه‌خواري پرهيز كنند.

 

فرمانده نيروي انتظامي اهواز ادامه داد: طرح ويژه ماه مبارك رمضان تهيه و در حال ابلاغ است؛ اين طرح در ساعات منتهي به افطار با تشديد اقدامات انتظامي و تمهيدات ترافيكي اجرا خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار