اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
آبادان - شوشان ؛ دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند با شهردار آبادان با تأکید بر جایگاه شهرداری در اعتلای فرهنگ و هنر برگزار شد.
شوشان آبادان ؛ جلسه ی صمیمانه ی هم اندیشی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای پروژه ها و برنامه های فرهنگی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و کارشناسان فرهنگی و هنری و شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند درباره جایگاه شهرداری‌ها در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: هم‌اکنون در دنیا شهرداری‌ها متولی فرهنگ و هنر هستند، یعنی تولید، سرپرستی و ارتباط با مردم در حوزه فرهنگ را شهرداری‌ها اداره می‌کنند.

همایون قنواتی خطاب به شهردار آبادان گفت: اینک ابتکار در دست شما است. بخشی از دغدغه‌های امروز دلسوزان، برگشتن روح فرهنگی به شهر آبادان است. ما باید جامعه‌ای با روح و احساس و اندیشه داشته باشیم.

سپس مهندس حسین حمیدپور، شهردار آبادان با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت شهرداریها، توجه ویژه به مقوله ی فرهنگ و هنر و ارتقای فرهنگ شهروندی را یکی از اولویت های اصلی خود در شهرداری دانست.

وی گفت: باید همه امکانات شرکت نفت، منطقه آزاد و شهرداری را کنار هم بگذاریم تا بتوانیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم؛ زیرا به‌تنهایی به جایی نمی‌رسیم.

حمیدپور ادامه داد: در عرصه ی فرهنگ هزینه‌های بسیاری باید صرف شود چرا که بسیاری از معضلات جامعه را از راه فرهنگ و هنر می‌توان حل کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد در اسرع وقت، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای تعامل سازمانی در راستای انجام طرح و پروژه های فرهنگی بین شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند صورت گیرد.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار