شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از برگزاری کارگاه یک روزه اقدامات قبل، حین و پس از زلزله با حضور والدین کودکان آسیب دیده در منطقه مسکن مهر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد‌.

مهدی مستوی| به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: این کارگاه توسط تیم حمایت روانی و اجتماعی جوانان هلال احمر استان و با موضوع اقدامات ایمنی در برابر زلزله در مدرسه آفتاب منطقه زلزله زده مسکن مهر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

وی هدف از اجرای این کارگاه یک روزه را آشنایی والدین با اصول صحیح پناهگیری و خروج اضطراری حین زلزله برشمرد و افزود: متاسفانه بیشترین آسیب های افراد در زلزله بدلیل عدم آگاهی از اقدامات صحیح حین زمین لرزه است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در این کارگاه ۲۸۰ نفر از والدین دانش آموزان این منطقه مباحثی شامل پناهگیری و خروج اضطراری را فرا گرفتند.

پهلوان به اهمیت حفظ خونسردی در هنگام حوادث اشاره کرد و گفت: تمام آموزش های ارائه شده به شرطی کارایی و عملی خواهند شد که افراد حین زلزله آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند و با آمادگی قبل از زلزله و شناسایی نقاط امن منزل و محل کار می توان از خسارات و آسیب های ناشی از عدم اطلاع نسبت به اقدامات حین زلزله جلوگیری کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۵ کارگاه تخصصی توسط تیم حمایت روانی جوانان هلال احمر خوزستان بصورت جداگانه برای کودکان، معلمان، مدیران مدارس و والدین دانش آموزان برگزار شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار