طرحی که قرار بود به گفته استاندار بزرگترین هدیه دولت احمدی نژاد به خوزستان باشد به عنوان بزرگترین وعده انجام نشده احمدی نژاد در خاطرها خواهد ماند. خداحافظ آقای احمدی نژاد!

"> خداحافظ آقای احمدی نژاد / آب شور آبادان، طعم تلخ وعده های احمدی نژاد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷

طرحی که قرار بود به گفته استاندار بزرگترین هدیه دولت احمدی نژاد به خوزستان باشد به عنوان بزرگترین وعده انجام نشده احمدی نژاد در خاطرها خواهد ماند. خداحافظ آقای احمدی نژاد!

 

شوشان : چند روزی است که شوری آب آشامیدنی در شهرهای آبادان و خرمشهر به حدی بالا گرفته که حتی از دستگاه های تصفیه آب هم کاری بر نمی آید و طعم شور آب با یادآوری وعده های پر سروصدای طرح غدیر دولت احمدی نژاد طعم زندگی در شهرهای منتهی الیه جنوب غربی ایران را تلخ می کند.

باز هم مثل همیشه رئیس اداره آبفای آبادان گفته دلیل شوری آب در این شهرستان، کاهش دبی رودخانه کارون است. انگار هیچ صحبتی از طرح غدیر نبوده و وعده های مکرر دولت و دوبار افتتاح طرح نیمه کاره  که باعث شکل گیری لطیفه های مردمی شده بود از یاد مسوولین آبفا رفته است.

واقعیت این است که طرح آبرسانی غدیر که قرار است آب رودخانه کرخه را به شهرهای اصلی خوزستان برساند و مرحله نخست آن ابرسانی به آبادان و خرمشهر باشد دو بار د افتتاح شد. مردم این شهرها چند روزی طعم  یاد رفته آب شیرین را مجددا چشیدند و بعد دوباره آب کم کم شور شد.

آخرین وعده ها خرداد امسال را به عنوان زمان اتمام آبرسانی نهایی طرح غدیر به شهرهای مهم استان اعلام می کرد.  این بار قرار بود آبرسانی به آبادان همزمان با سایر شهرهای استان صورت گیرد اما خرداد که گذشت و تیر هم که به میانه خود می رسد خبرها حاکی از آنست که تامین اعتبار این طرح به مشکل برخورده و اجرایی شدن ان تا زمانی نامعلوم ادامه خواهد یافت.

این اولین بار نیست که آبادانی ها خلف وعده احمدی نژاد و دولتش را شاهد بودند. وعده احداث پالایشگاه دوم آبادان، وعده گشترش منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر و تکمیل ورزشگاه 5 مهر از این دست وعده هاست، اما شوری آب و خسارت هایی که به جان مردم و اقتصاد کشاورزی منطقه وارد می کند چیزی نیست که این مردم هیچگاه از یاد ببرند.

به گزارش فیدوس ، طرحی که قرار بود به گفته استاندار بزرگترین هدیه دولت احمدی نژاد به خوزستان باشد به عنوان  بزرگترین وعده انجام نشده احمدی نژاد در خاطرها خواهد ماند. خداحافظ آقای احمدی نژاد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار