اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
معاون استاندار خوزستان:
نزاع طایفه ای چند ساله در پتک باغملک به دنبال تاکیدات ویژه استاندار خوزستان و پیگیری و وساطت شورای تامین استان با مصالحه طرفین خاتمه یافت.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: نزاع طایفه ای چند ساله در پتک باغملک به دنبال تاکیدات ویژه استاندار خوزستان و پیگیری و وساطت شورای تامین استان با مصالحه طرفین خاتمه یافت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قدرت اله دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اعلام به مصالحه رسیدن نزاع طایفه ای چند ساله در پتک باغملک اظهار داشت: به دنبال تاکیدات ویژه استاندار خوزستان و با پیگیری و وساطت شورای تامین استان خوشبختانه امروز (پنجشنبه 9 آذر ماه) نزاع طایفه ای چند ساله در پتک باغملک با مصالحه طرفین خاتمه یافت. 

وی افزود: جلسه‌ نهایی صلح دو طایفه محمدی و محمد موسایی پس‌از پیگیرهای ‌چند ساله شورای تامین استان‌ با حضور بزرگان دو طایفه در قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه خوزستان برگزار شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار توضیح داد: جلسه نهایی صلح دو طایفه درگیر در حالی برگزار شد که برخی از بزرگان این دو طایفه چند ماه قبل به علت ابهامات موجود در مورد عدم نقش آفرینی و استفاده از نفوذ و ظرفیت خود در کنترل وضعیت منطقه احضار و بازداشت شدند و طی مذاکرات و جلسات مختلف نهایتا در جلسه امروز همزمان با آغاز هفته وحدت، بزرگان دوطایفه درگیر، صلح‌نامه‌ای با 15ماده را امضا کردند. 

دهقان ادامه داد: در پایان این نشست، بزرگان دو طرف به مصافحه و روبوسی پرداخته و سپس ناهار وحدت را باهم صرف نمودند. 

معاون استاندار خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش های انجام شده از سوی دستگاه های متولی که با محوریت شورای تامین استان برای پایان این نزاع انجام شد جلسات متعددی با محوریت استانداری در حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بزرگان دو طرف برگزار شد. 

دهقان با یادآوری تبعات منفی سیاسی اجتماعی و امنیتی چنین نزاع هایی برای کل استان تاکید کرد: در بخش آموزش و پیشگیری باید برنامه ها و تلاش های جدی تری انجام شود و همه شهروندان نسبت به قوانین و راه های حل و فصل اختلافات خود آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار