شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۶

بیمارستان 100 تختخوابه شهرستان رامهرمز پس از گذشت 20 سال از کلنگ‌زنی، امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فارس ، بیمارستان 100 تختخوابه شهرستان رامهرمز پس از گذشت 20 سال از کلنگ‌زنی، امروز با حضور محمدرضا رحیمی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مساحت این بیمارستان 56 هزار مترمربع بوده که 11 هزار و 415 مترمربع آن زیربنای داخلی بیمارستان است.این بیمارستان همچنین دارای بخش‌های مختلفی نظیر زایشگاه، اطفال، جراحی، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی است.

بیمارستان 100 تختخوابه شهرستان رامهرمز طبق استانداردهای بین‌المللی از محل اعتبارات عمرانی قانون بودجه کل کشور و توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.

مشاور طرح بیمارستان نیز مجتمع مهندسین مشاوران ایران آرک و پیمانکار این پروژه شرکت مهندسی درنا آوند است.

این بیمارستان پس از گذشته 20 سال از کلنگ‌زنی امروز توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید و این در حالی است که مشکل درمانی همواره یکی از دغدغه‌های رامهرمزی‌ها بوده و است.این بیمارستان قرار بود در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خوزستان به بهره برداری برسد که به دلیل ناتمام بودن پروژه این اقدام محقق نشد.

بیمارستان 100 تختخوابه رامهرمز از 27 خردادماه سال جاری پذیرش بیماران را در بخش‌های زایشگاه، جراحی و اطفال آغاز کرده است.

 

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز برای افتتاح هشت هزار واحد مسکن مهر استان، پنج پروژه بندری و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان حضور یافته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار