شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۷

سرپرست گروه مستندساز علامه شيخ شوشتري گفت: كار تدوين مستند علامه شيخ شوشتري در تهران به پايان رسيده و قرار است اين مستند از شبكه هاي ملي و استاني پخش شود.

ابوالقاسم غلامحيدر اظهار كرد: مستند علامه شيخ شوشتري كه از سال گذشته فعاليت براي ساخت آن آغاز شده است در شرايط كنوني مراحل پاياني تدوين را گذرانده و آماده پخش است.

وي با اشاره به مشخصات اين مستند فاخر تاكيد كرد: اين مستند فاخر در 53 دقيقه و در دو بخش علامه شيخ از نگاه علما و دانشمندان و علامه شيخ از نگاه مردم و معتمدين شهرستان شوشتر ساخته شده است.

وي با اشاره به اينكه كارشناسان پخش شبكه هاي تلويزيوني اين مستند را مشاهده كرده اند، خاطرنشان كرد: اين مستند توسط كارشناسان پخش بازبيني شده است و امتيازات لازم را براي پخش از شبكه هاي ملي و استاني خوزستان كسب كرده است.

غلامحيدر با اشاره به اينكه مصاحبه ها با علماي قم نيز تصويربرداري شده است، گفت: به دليل جلوگيري از بيان محتواي فيلم مستند از علماي سخن گفته درباره علامه شيخ نام نمي برم ولي يكي از دانشمنداني كه در اين زمينه سخن گفته است دكتر غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي است.

وي با اشاره به محتواي اين مستند تاكيد كرد: اين مستند دوران نوجواني، جواني و كهنسالي علامه شيخ را به تصوير كشيده است و بيشتر اين تصويربرداري ها در فضاهاي طراحي شده شهرستان شوشتر انجام شده است.

سرپرست گروه مستندساز علامه شيخ شوشتري افزود: مردم شوشتر، معتمدين و علماي تراز اول كشور براي اين مستند همكاري زيادي با تيم تصويربرداري و تهيه انجام داده اند.

 

وي با اشاره به بخش مهم اين فيلم خاطرنشان كرد: بخش مهم اين فيلم سخنان خانواده علامه شيخ شوشتري است كه در اين بخش دكتر محمدعلي شيخ و دكتر افقه مصاحبه كرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار