اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ...» (اسراء/ 1)

اقدام ضد انسانی و ماجراجویانه رئیس جمهور آمریکا در اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس عزیز و مغصوب، نقض آشکار حقوق بشر و ملت مظلوم فلسطین و رویارویی با تمامی مسلمانان و صلح دوستان جهان است. 

آقای ترامپ با این اقدام متوهمانه و نابخردانه، علاوه برنفی تعهدات بین المللی، بر خلاف تمامی شعارهای آمریکا در حمایت از صلح و دفاع از حقوق بشر قدم برداشت. 

مطمئنا سکوت در برابر این اقدام کینه توزانه، راه را برای اجرای توطئه هاى رژیم صهیونیستی هموار خواهد کرد. هویت جهان اسلام و همه کشورها و ملتهای اسلامی با مسئله فلسطینو قدس عزیز گره خورده است و حقیقت همان است که حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) 35 سال پیش فرمودند که

مسئله قدس یک مسئله شخصى نیست، و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‌اى است براى موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزى که مسجد الاقصى‌ پى ریزى شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستى در گردش است. 

و چه دردناک است براى مسلمانان جهان در عصر حاضر که با داشتن آن همه امکانات مادى و معنوى، در مرئى‌ و منظر آنان به پیشگاه خداوند متعال و رسولان عالیقدرش اینچنین جسارت واقع شود، آن هم از یک مشت اوباش جنایتکار. 

و چه ننگ است براى دولتهاى اسلامى که با در دست داشتن شریان حیاتى ابرقدرتهاى جهان بنشینند و تماشاگر باشند که امریکا ابرجنایتکار تاریخ، یک عنصر فاسد بى‌ارزش را در مقابل آنان علم کند و با عده‌اى ناچیز عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت نمایى کند». 

امروز آحاد امّت و دولت هاى اسلامی در برابر آزمونی خطیر و گریزناپذیر قرار گرفته اند و باید با آن به مقابله برخیزند.

راهی جز ایستادگی همه دولتهای اسلامی و اعتراضات گسترده عموم مسلمانان در سرتاسر جهان در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین وجود ندارد. 

طبیعى است که ایران مقتدر اسلامی، با الهام از آموزه های امام راحل (س) و با پرچمداری رهبری معظم انقلاب اسلامی از آرمان صیانت و آزادی قدس شریف حمایت همه جانبه خواهد کرد و به فضل الهی با ایستادگی امت اسلامی، وعده نصرت الهی محقق خواهد شد و ان شاء الله طراحان این توطئه شوم به اهداف خویش نخواهند رسید و این امر به وسعت یافتن ابعاد انتفاضه منجر خواهد شد.

«وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ‌»

سيد حسن خميني

جمعه 19 ربیع الاول 1439
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار