اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
در محل ستاد استان صورت گرفت:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان دیدار نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان انجام شد.


این گزارش می افزاید: این دیدار در راستای تامین آب شرب روستاهای فاقد آب شرب و تکمیل پروژه های آبرسانی از جمله پروژه تامین آب شرب روستاهای مسیر جفال صورت گرفت.

در این دیدار نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت پروژه های آبرسانی روستایی و تامین آب شرب در روستاهای محروم این شهرستان علیرغم مشکلات مالی موجود در این شرکت تقدیر بعمل آورد.

ناصری نژاد اظهار کرد: پروژه جفال تاثیر بسزایی در تامین آب شرب اهالی روستاهای این دهستان خواهد داشت و انتظار می رود تا پایان سال بهره برداری از آن صورت گیرد.

وی افزود: علیرغم مشکلات متعدد مالی که وجود دارد اما تلاشگران خدوم آبفاروستایی متعهد به اتمام این پروژه تا پایان سالجاری شده اند.

گفتنی است در این دیدار به موضوع مشکلات مالی و عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و آبداران شرکت آبفاروستایی خوزستان نیز پرداخته شد که حجت الاسلام ناصری نسبت به پیگیری و کاهش این مشکلات قول مساعد پیگیری داد.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات بصورت محدود و اندک به شرکت تخصیص داده می شود و کمک زیان نیز پرداخت نشده است اما همه تلاش بر آن است تا پایان سال پروژه آبرسانی به روستاهای مسیر جفال به اتمام برسد.

درویشعلی کریمی ادامه داد: تا کنون 5 کیلومتر از 9 کیلومتر خط انتقال کارگزاری شده و تلا پایان سال 4 کیلومتر باقیمانده نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگزاری شبکه توزیع آب شرب نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، افزود: شبکه توزیع این پروژه 10 کیلومتر است که لوله های مورد نیاز دریافت شده و بزودی عملیات کارگزاری نیز اجرا خواهد شد.  

گفتنی است مسیر جفال 24 روستا با جمعیتی بالغ بر 23 هزار و 890 نفر را تحت پوشش دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار