اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران از تصویب ممنوعیت فروش طرح ترافیک تا چهارشنبه، تعطیلی همه مقاطع مدارس تهران و موافقت با مرخصی مادران شاغل در این کارگروه خبر داد.
به گزارش مهر، کیومرث کلانتری شامگاه یکشنبه در خصوص مصوبات جلسه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران، گفت: بر اساس مصوبات امروز جلسه کارگروه، مهدهای کودک ، پیش دبستانی و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به غیر از شهرستانهای دماوند ، فیروزکوه و پردیس روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل برای فردا و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران تا روز چهارشنبه از دیگر مصوبات جلسه بود افزود:توقف فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت و سیمان در سطح کل استان تهران و محدودیت فعالیت‌های عمرانی نیز تا روز چهارشنبه اجرا می گردد.

کلانتری با بیان اینکه اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری کلیه مسابقات ورزشی در فضای باز فردا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد کامیون ها در سطح شهر تا چهارشنبه ممنوع است، اظهار داشت:برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی نیز همچنان در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مصوب شد با مرخصی مادران شاغل در دستگاهها موافقت شود ، گفت: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ازتردد های غیرضروری در فضای باز خودداری نموده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری نمایند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار