شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیشنهاد من به فدراسیون اسکیت این است که در قالب یک تفاهم‌نامه، برنامه سه ساله خود را برای افزایش زیرساخت‌های ورزش اسکیت در استان به ما ارائه دهد تا برای آن اعتبار در نظر بگیریم.
 افشین حیدری در نشست با اعضای هیات اسکیت استان و مسوول کمیته رولر فری استایل و اسکیت برد فدراسیون که امروز (سه‌شنبه) در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: طی 10 ماه گذشته، اعتبارات خوبی از محل‌های نفت، استانی، ملی و ارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کرده است که ما به دنبال نقدینگی برخی از این ردیف‌ها هستیم.

وی افزود: ظرفیت عمرانی استان خوزستان بالا است و پیشنهاد من به فدراسیون اسکیت این است که در قالب یک تفاهم‌نامه، برنامه سه ساله خود را برای افزایش زیرساخت‌های ورزش اسکیت در استان به ما ارائه دهد تا ما به استناد آن‌چه از ما می‌خواهد، برای آن اعتبار در نظر بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر می‌خواهیم به دنبال موفقیت و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در رشته اسکیت باشیم، باید زیرساخت لازم در آن نیز ایجاد شود. واقعیت این است که در استان خوزستان آن‌قدر که طی سال‌های گذشته در مدال‌آوری رشد داشته‌ایم، در زیرساخت‌ها رشد نداشته‌ایم و هیج توازنی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: شاید خیلی‌ها انتقاد کنند که چرا ما این‌قدر از نبود زیرساخت‌ها می‌گوییم ولی واقعیت این است تا زمانی که زیرساخت نداشته باشیم نمی‌توانیم میزبانی‌ها را بر عهده بگیریم و مسابقات بین‌المللی را برگزار کنیم. همچنین تا وقتی امکانات و زیرساخت‌ها نباشد، نمی‌توانیم استعدادها را ساماندهی کنیم.

حیدری خاطرنشان‌کرد: حیف است که اسکیت با این همه ظرفیت عقب بماند و به همین دلیل است که تاکید دارم که فدراسیون اسکیت پیشنهادهای خود را به ما ارائه دهید. 

وی عنوان کرد: در استان خوزستان صنایع بسیاری داریم و طی پنج سال آینده اعتبار در ورزش خوزستان زیاد است. خوشبختانه هم استاندار و هم مدیران تصمیم‌گیرنده استان، علاقه‌مند به کار هستند و نکته حائز اهمیت این است که در برنامه ششم توسعه نیز نگاه خوبی به ورزش صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: اعتقاد داریم برگزاری رویدادهای مهم در استان خوزستان به توسعه ورزش در استان بسیار کمک می‌کند و این میزبانی‌ها در افزایش دانش فنی مربیان و توان اجرایی هیات‌ها و دیگر مجموعه‌ها کمک می‌کند، ضمن این‌که سطح تعامل در خوزستان نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: ورزش یک جریان زنده است و دیوار ندارد و ما به رشته‌های مختلف توجه می‌کنیم. هیات اسکیت خوزستان نیز برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری نگرانی نداشته باشد و ما پول تامین و تجهیز زمین‌های مورد نظر را داریم. 

حیدری عنوان کرد: به هر حال اگر فدراسیون تفاهم‌نامه‌ای با ما منعقد کند، تضمین می‌کنیم که از اعتبارات اداره‌کل ورزش خوزستان، هیات اسکیت را در بحث زیرساخت‌ها ویژه کمک کنیم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار