اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته هدف حمله مسلحانه برخی از افراد ناشناس قرار گرفت.
سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" در منطقه "کوه مره سرخی" استان فارس مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز تحت مداوا است.

" سرهنگ سیدقدرت الله بیعت اصل" که هم اکنون فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس است در در خصوص این حمله مسلحانه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: شب گذشته و در حین ماموریت در منطقه "کوه مره سرخی" از ماشین پیاده شدم و پس از گشت زنی و در حین برگشتن به ماشین هدف گلوله تفنگ ساچمه ای قرار گرفتم.

وی در تشریح این اتفاق ناگوار افزود: افراد مسلح پس از تیراندازی پا به فرار گذاشته و بنده نیز چون از ناحیه پا تیر خورده بودم از تاریکی شب استفاده کرده و با کشیدن بدنم بر روی زمین خود را به ماشین رساندم و راننده نیز من را به بیمارستان منتقل کرد.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران گفت: خوشبختانه ساچمه فقط به پاهایم اثابت کرد و در بیمارستان تعدادی از ساچمه‌ها را از پاهایم درآوردند و هم اکنون نیز در حال مداوا هستم.

بیعت اصل گفت: حالم رو به بهبود است و خوشبختانه خطر رفع شده است.

گفتنی است سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" یکی از فرماندهان جسور و شجاعی است که در مدت حضورش در راس نیروی انتظامی گچساران امنیت خوبی در این منطقه حاکم بود.


/ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار